Tytöt C14 (-04)

C15 tytöt SPL Helmaripäivät (1.1.2004 ja jälk. synt.)

Huuhkaja- ja Helmaripäivät on Suomen Palloliiton uusi pelaajakehitystapahtuma, jossa yhdistyvät pelaajatarkkailu ja valmennusosaamisen kehittäminen. Pelaajakehitystapahtumien keskiössä on peli ja sen kehittäminen sekä pelaajien että valmentajien näkökulmasta. Valmentajat tulevat saamaan ennen tapahtumia ennakkotehtäviä pelaamisesta ja itse tapahtumissa ottelut kuvataan ja käydään läpi kouluttajien ohjauksessa. Pelaajilta vaaditaan hyvää valmistautumista tapahtumiin ja keskittymistä paikan päällä.

Pelaajan laadukas arki on iso teema seuraaville vuosille suomalaisessa jalkapallossa. Tämän vuoksi vuoden aikana pidettävissä Huuhkaja-ja Helmaripäivissä käsitellään myös kokonaisvaltaista urheilijaksi kasvamista oikeanlaisen harjoittelun, ravinnon ja levon sekä ajan- ja elämänhallintaan liittyvien asioiden osalta. Huuhkaja- ja Helmaripäivät on osa suomalaisen jalkapalloilijan pelaajapolkua ja antaa työkaluja pelaajien laadukkaaseen arkiharjoitteluun.

Valmentajina toimivat seurajoukkueiden valmentajat ja valmennuspäälliköt. Tapahtumien organisointi sekä pelaajatarkkailu järjestetään Palloliiton Länsi-Suomen piiri. Tapahtumista vastaa:
Tyttövalmennuksen kehittäjä Leo Tommila 050 3053 963 leo.tommila(at)palloliitto.fi

Organisointi:
Valmennuskoulutuspäällikkö Ari Kervinen 044 2837584 ari.kervinen(at)palloliitto.fi

TC14 (-04): 11v11

Aikataulut:
8.11. ke   Karhuhalli, Pori Satakunnan alueen joukkueet (ilmoitetaan myöhemmin)
9.11. to   Kupittaa (Impivaara), Turku Turun alueen joukkueet (ilmoitetaan myöhemmin)
18.1.18 to Talviharjoitteluhalli, Rauma Kaikki SPL Länsi-Suomen alueen joukkueet
7.3.18 ke Javenture, Turku Kaikki SPL Länsi-Suomen alueen joukkueet
24.4.18 ti Eura Kaikki SPL Länsi-Suomen alueen joukkueet

ILMOITTAUTUMISET