Happi Hourz -kuntofutis

Impivaaran jalkapallohallissa sunnuntaisin klo 21-22.

Aikuisille miehille ja naisille, isoille ja pienille, sopiva kuntoilumuoto, kivassa porukassa asiantuntevassa ohjauksessa. Jokainen menetetty kalori merkitsee menestystä jopa enemmän kuin maalinteko tai pallonriisto.

Näin mukaan:

Liittyä peliin voi koska vaan ja kokeilukerta on aina maksuton. Pelaamiseen oikeuttavan Happi Hourz -kortin voi ostaa SPL Länsi-Suomen piirin Turun toimistolta arkisin klo 8.30-16 tai sen voi lunastaa maksukuittia vastaan pelipaikalta. Osallistua voi ko. kauden aikana vapaasti aina silloin kun pelittää.

Maksugategoriat:

Kokeilukerta on aina maksuton, eikä sitouta jatko-osallistumiseen.

Pelaajat voivat halutessaan lunastaa SPL:n aikuisten harrastepassin, johon on mahdollista liittää 50 € vakuutus. Passi ja vakuutus ovat voimassa kalenterivuoden kerrallaan kotimaassa liiton, piirien tai jäsenseurojen järjestämissä otteluissa ja harjoituksissa. Vakuutusehtoihin ja tuoteselosteeseen voit tutustua täällä. Lisätietoja harrastepassin lunastamisesta on täällä.

HH-kortteja voi ostaa piiritoimistolta arkisin klo 8.30-16. Maksuvälineenä käyvät myös Smartum- , Tyky- sekä Virikesetelit.

Kortin voi lunastaa myös pelipaikalta maksukuittia vastaan maksamalla osallistumismaksun piirin tilille IBAN FI27 5710 0420 0802 93. Viestikenttään maininta HH-osallistumismaksu.

maksukategoriat 1.10.2017 alkaen

1.10. - 30.4.

ryhmämaksu koko kausi (max 7 pelaajaa)

560 €