Happi Hourz -kuntofutis

Urheilupuiston Yläkentällä torstaisin ja sunnuntaisin klo 21-22.
HUOM! 26.7. ja 29.7. pelataan poikkeuksellisesti Kisapuiston kentällä Pansiossa (Laivateollisuudenkatu 21).

Aikuisille miehille ja naisille, isoille ja pienille, sopiva kuntoilumuoto, kivassa porukassa asiantuntevassa ohjauksessa. Jokainen menetetty kalori merkitsee menestystä jopa enemmän kuin maalinteko tai pallonriisto.

Näin mukaan:

Liittyä peliin voi koska vaan ja kokeilukerta on aina maksuton. Pelaamiseen oikeuttavan Happi Hourz -kortin voi ostaa SPL Länsi-Suomen piirin Turun toimistolta arkisin klo 8.30-16 tai sen voi lunastaa maksukuittia vastaan pelipaikalta. Osallistua voi ko. kauden aikana vapaasti aina silloin kun pelittää.

Maksugategoriat:

Kokeilukerta on aina maksuton, eikä sitouta jatko-osallistumiseen.

Pelaajat voivat halutessaan lunastaa SPL:n aikuisten harrastepassin, johon on mahdollista liittää 50 € vakuutus. Passi ja vakuutus ovat voimassa kalenterivuoden kerrallaan kotimaassa liiton, piirien tai jäsenseurojen järjestämissä otteluissa ja harjoituksissa. Vakuutusehtoihin ja tuoteselosteeseen voit tutustua täällä. Lisätietoja harrastepassin lunastamisesta on täällä.

HH-kortteja voi ostaa piiritoimistolta arkisin klo 8.30-16. Maksuvälineenä käyvät myös Smartum- , Tyky- sekä Virikesetelit.

Kortin voi lunastaa myös pelipaikalta maksukuittia vastaan maksamalla osallistumismaksun piirin tilille IBAN FI27 5710 0420 0802 93. Viestikenttään maininta HH-osallistumismaksu.

maksukategoriat 1.10.2017 alkaen                  1.5. - 30.9.   1.10. - 30.4.
ryhmämaksu koko kausi (max 7 pelaajaa)         600 € 560 €
ryhmämaksu 20 krt (max 7 pelaajaa)         420 € 435 €