Ilmoittaumisohje sarjoihin

TASO -järjestelmään ilmoittautumisohje Keski-Suomen piirin ja alueellisiin sarjoihin

Joukkueiden ilmoittamisesta sarjoihin vastaa joukkueen oma seura. Ilmoittautuminen ainoastaan seuratunnuksella ja seuratunnuksella ei saa antaa missään nimessä yksittäisen joukkueen ilmoittautua!

Tunnukset
  • Seuratunnukset: Seuratunnukset annetaan vain seuran edustajalle ei yksittäisille joukkueille. Seurat voivat pyytää seuratunnuksia piiritoimistosta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kilpailu.keski-suomi(at)palloliitto.fi.
  • Joukkuetunnukset: Unohtuneet joukkuetunnukset voi tilata järjestelmässä olevaan sähköpostiin kirjautumissivun linkistä.
  • Mikäli tunnusten kanssa on ongelmia, niin ensisijaisesti yhteys sähköpostiosoitteeseen kilpailu.keski-suomi(at)palloliitto.fi.

Ilmoittautuminen
  • Uusi joukkue seuratunnuksella: Valitse ”Lisää joukkue Keski-Suomi Jalkapallo 2018” ja sieltä sarja.
  • Vanha joukkue seuratunnuksella: Valitse ko. joukkueen seuran joukkuelistalta, sitten ”kilpailut” ja avautuvalta sivulta ”Keski-Suomi Jalkapallo 2018” ja viereen avautuvasta alasvetovalikosta oikea sarja.

HUOM!
  • Jos seuralta tulee useampi joukkue samaan ikäluokkaan, on jokainen ilmoitettava erikseen.
  • Esteiden ja toiveiden ilmoittamisesta ohjeistetaan tarvittaessa myöhemmin (ilmoittautumisvaiheessa näitä ei ilmoiteta)
  • Jos seuralta tulee sarjaan mukaan ainoastaan yksi joukkue ja joukkueen ikä on sarjan ikäluokkaa vastaava, niin älkää kirjatko tälle joukkueelle lainkaan mitään lisätunnusta "T06", "P06" jne.
Milloin kannattaa jatkaa samalla joukkuekoodilla ja milloin tehdä kokonaan uusi:

Jos saman joukkueen toiminta jatkuu niin että esim. edellisen kauden P11-poikien (E-pojat) joukkue siirtyy pelaamaan P12-poikien (Dn-pojat) sarjaan, niin silloin kannattaa jatkaa samalla joukkuetunnuksella, jolloin pelaajat ja yhteystiedot säilyvät. Myös joukkueen otteluissa näkyy ko. joukkueen pelaamat ottelut.

Jos joukkue on kokonaan uusi tai esim. jonkun toisen joukkueen perustalle tehty yhteisjoukkue suosittelemme kokonaan uuden joukkueen luomista.