Yli-ikäisyysilmoitus Kaakkois-Suomi

Tällä lomakkeella ilmoitetaan yli-ikäiset pelaajat Kaakkois-Suomen piiriin sarjassa tai alueellisessa sarjassa pelaavaan Kaakkois-Suomen piirin jäsenseuran jalkapallo tai futsaljoukkueeseen.

Ilmoituksen lähettäjä vakuuttaa että osapuolet ovat tutustuneet Palloliiton kilpailumääräyksiin ja Kaakkois-Suomen piirin yli-ikäisyyssääntöihin ja pelaajan peluuttamisessa sitoutudaan noudattamaan niitä. Ilmoituksen lähettäjä vakuuttaa myös että päätös yli-ikäisten ilmoittamisesta on tehty harkiten mm. säännöissä mainituja perusteita ja päätös on tehty yhteisymmärryksessä seuran edustajien, ko. joukkueen edustajien ja pelaajan huoltajan kanssa.

Yli-ikäisyysilmoitus on käsitelty ja pelaaja voi pelata ko. joukkueessa kun piiri on lisännyt YI-merkinnän ko. pelaajan kohdalle joukkueen pelaajaluetteloon TASO järjestelmässä. Piiri laskuttaa seuralta säännöissä määrätyn käsittelymaksun.

HUOM! Jos ilmoitettavia pelaajia on useampi kuin viisi, on täytettävä useampi lomake.

Esim. IPS/Punainen
Ilmoituksen lähettäjän on oltava joko seuran tai ko. joukkueen nimetty edustaja
Henkilö (esim. junioripäällikkö) joka vastaa seuran pelaajakehityksestä ja joka on hyväksynyt nämä yli-ikäisyysilmoitukset ennen tämän lomakkeen lähettämistä.
Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.