Kaksoisedustusanomus Kaakkois-Suomi

Tällä lomakkeella pelaajalle anotaan Kaakkois-Suomen piirilitä kaksoisedustusoikeutta kahden eri seuran joukkueiden välille.

Anomuksen lähettäjä vakuuttaa että osapuolet ovat tutustuneet Palloliiton kilpailumääräyksiin ja Kaakkois-Suomen piirin kaksoisedustussääntöihin ja pelaajan peluuttamisessa sitoutudaan noudattamaan niitä. Anomuksen lähettäjä vakuuttaa myös että kaksoisedustusluvan anomisesta on sovittu molempien seurojen, ko. joukkkueiden ja pelaajan huoltajan kanssa.

Kaksoisedustuslupa on hyväksytty ja voimassa kun piiri on lisännyt KE merkinnän ko. pelaajan kohdalle kaksoisedustusjoukkueen pelaajaluetteloon TASO järjestelmässä. Piiri laskuttaa kaksoisedustusseuralta säännöissä määrätyn käsittelymaksun.

Esimerkiksi Mikkelin Palloilijat, MP Sininen, P12
Esim. Ristiinan Pallo, Ri-Pa, P12 Kakkonen
Perustelujen tulee tukea ko. pelaajan kehittymistä esim. kehittävämpien otteluiden tai lisäpeliajan muodossa. Merkitse myös KE-sääntöjen kohta, johon hakemus perustuu (sääntökohdat 2A - 2F)
Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.