Pelin Ohjaajat Kaakkois-Suomi

Pelin Ohjaaja - toiminta on ensiaskel erotuomarin uralla.

Pelin Ohjaajat toimivat aivan nuorempien ikäluokkien otteluissa oikeuden jakajina oman seuransa nimissä.

Piiri järjestää halukkaille seuroille/joukkueille tai muille ryhmille Pelin Ohjaaja-koulutusta kysynnän mukaan.

Kaikki Pelaa -ohjelmaan kuuluvaa pelinohjaajakoulutusta järjestetään 13-15-vuotiaille junioripelaajille sekä lasten ja nuorten ohjaustoimintaa aloittaville henkilöille. Kurssin kesto on noin neljä tuntia. Koulutus valmistaa toimimaan pelinohjaajana 7-10-vuotiaiden lasten otteluissa. Samalla kurssi tuo osallistujat lähemmäs erotuomaritoimintaa kouluttamalla jalkapallosääntöjä ja käytännön toimintaa oikeudenjakajan roolissa.

Moni jatkaakin seuraavana vuonna erotuomarin peruskurssille. Pelinohjaajana olet aitiopaikalla katsomassa kun tulevaisuuden futaajat ottavat ensikosketuksiaan ja ohjaamassa lapsia uuden harrastuksensa alussa.

Koulutus toteutetaan yhden arki-illan aikana (2-3 h). Piiri vastaa kouluttajasta ja hänen kustannuksistaan sekä materiaaleista ja seura/koulutettava ryhmä itse tiloista ja mahdollisista tarjoiluista.

Lisätiedot ja kouluttajavaraukset:
- sähköpostitse: erotuomarit.kaakkois-suomi(a)palloliitto.fi

Koulutusvaraukset on tehtävä vähintään 14 vrk ennen suunniteltua ajankohtaa.

Varsinaiset piirin erotuomarikoulutukset löydät täältä >>