Tulevat tapahtumat

Etelä-Karjalan taitokilpailut ke 8.11. klo 17 Aviasport Areena, Imatra

Imatra
(Koko päivä)

Kaakkois-Suomen piiri ry on yksi Suomen Palloliiton yhdestätoista piirijärjestöstä, jonka toimialue kattaa koko kaakkoisen Suomen. Piiri on muodostettu Palloliiton piirijaon uudistamisen yhteydessä v. 1994 entisistä Kymenlaakson ja Saimaan piireistä.

Nykyisen toimialueen sisään sijoittuu 30 kuntaa (v. 2017) ja asukkaita toimialueella on n. 475 000. Piiritoimisto, jossa työskentelee neljä päätoimista työntekijää, toimii Lappeenrannan ydinkeskustassa.

Piirin toimialue 2017

Piirillä on 1.1.2017 80 jäsenseuraa ja niissä n. 8 800 pelaajaa. Erotuomarikerhoja jäsenseuroista on kuusi (6) kappaletta. Junioritoiminta on mukana 37 jäsenseurassa.

Piirin organisaatiota ja sen valiokunta- ja ryhmäorganisaatiota on vuosien saatossa uudistettu. Valiokuntien määrää vähentämällä on pyritty aktivoimaan niiden toimintaa sekä monipuolistamaan niissä toimivien jäsenten asiantuntijuuden hyödyntämistä, jäsenseurojen päätöksentekoon osallistumisen ja vaikutusmahdollisuuksien siitä kuitenkaan kärsimättä.

Piiriorganisaation yhteystiedot löytyvät täältä >>