Taitokilpailut

Seurojen taitokilpailut järjestetään toukokuussa ja elokuussa   - vuonna 2018 kilpailut järjestetään viidellä paikkakunnalla.   Seurat saavat itse päättää montako pelaajaa/ikäryhmä aluekilpailuihin lähettävät. Pelaajat voivat osallistua yhdellä paikkakunnalla sekä toukokuun että elokuun kilpailussa. Ilmoittautuminen kilpailuihin tapahtuu seurojen kautta taitokilpailujen tietokantaan. Seuran tunnukset saat jaakko.pulkkinen@palloliitto.fi Taitokilpailuissa on sarjat F8 - C15 ikäisille!

Paikka Aika/Toukokuu Tulokset Aika/Elokuu Tulokset
Iisalmi, Kankaan Liikuntapuisto 23.5. klo 17.00 >>>>>> 30.8. klo 17.00  >>>>>>
Joensuu, Mehtimäki 15.6.2018 >>>>>>
Joensuu, Koillispuisto 25.5. klo 17.00 >>>>>> 31.8. klo 17.00 >>>>>>
Kuopio, KuPS 17.5. klo 17.00 >>>>>> 23.8. klo 17.00 >>>>>>
Kuopio, Pallokissat 24.5. klo 17.00 >>>>>> 30.8. klo 17.00 >>>>>>
Siilinjärvi, Ahmon tekonurmi 21.5. klo 17.00 >>>>>> 6.9. klo 17.30 >>>>>>
Pieksämäki, Hiekanpää 28.05. klo 17.00 >>>>>> 30.8. klo 17.00 >>>>>>

Piirinmestaruuskilpailut  27.10.

Seurojen taitokilpailuiden perusteella selviää osanottajat la 27.10 Kuopio-hallissa järjestettävään piirin taitokilpailuun. C15 - D12 -ikäiset tytöt ja pojat aloittavat kilpailut klo 10.00 ja E11 - F8 -ikäisten kilpailut alkavat klo 13.00. Ole ajoissa kilpailupaikalla. Piirin taitokilpailuihin pääsee kaikki pelaajat, jotka suorittavat kultaisen tai hopeisen taitomerkin seurojen kevätkilpailuissa toukokuussa tai seurojen taitokilpailuissa elokuussa (Huom! Pronssimerkillä ei pääse Piirin taitokilpailuihin). Piirin taitokilpailuihin ilmoittautuminen tapahtuu kootusti seurojen kautta.

Valtakunnalliset taitokilpailut järjestetään Imatralla 1.12.2018. Itä-Suomen piiristä Valtakunnallisiin taitokilpailuihin saavat osallistumisoikeuden kaikki E10 - C15 -ikäluokkien piirinmestarit ja ko. ikäryhmistä Piirin taitokilpailuissa kultaisen merkin suorittaneet pelaajat.

Tästä taitokilpailujen säännöt
Ennätyksiä >>>>>