Turnausinfo

Harrastefutiksen SM-turnaus, Simo Syrjävaara Cup, järjestetään Helsingissä Töölön Pallokentällä 28.-30.7.2017. Turnauksen järjestää Suomen Palloliiton Helsingin piiri.

Simo Syrjävaaran esittely

Säännöt

Otteluohjelma 2016

Pelaajaluettelon ilmoittaminen

Kenttäkartta

Turnauksen sarjat:
(turnaukseen saa osallistua 31.12.2001 tai sitä aiemmin syntyneet)
1) Miesten Harrastesarja (ei miesten liiton sarjoissa eli Veikkausliigassa-Kakkosessa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa pelaaville)
2) Miesten Fair Play -sarja (ei Nelosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
3) Miesten Respect-sarja (ei Kutosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
4) Naisten Harrastesarja (ei naisten liiton sarjoissa eli Naisten liigassa-Kakkosessa tai B-tyttöjen SM-sarjassa pelaaville)
5) Naisten Fair Play -sarja (ei Nelosessa ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai B-tyttöjen SM-sarjassa ja Ykkösessä pelaaville)

Palkinnot:
Jokaisen sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan virallisilla Palloliiton SM-mitaleilla (12 mitalia/joukkue). Sarjan voittaja saa omaksi Mestaruuspokaalin.

Turnauksessa järjestetään myös oheiskilpailuita, joista lisätietoa myöhemmin.

Pelitapa ja keskeisiä sääntöjä:
Pelimuoto kaikissa sarjoissa on 5v5.
Kentän koko on 25m x 40m.
Peliaika: 1x20min
Otteluja/joukkue: vähintään 5 kpl
Pelaajia/joukkue: Max. 16, mutta yhdessä ottelussa max. 12. Pelaajaluettelo tulee ilmoittaa ennen turnauksen alkua.
Pelataan alkulohkoissa 4-7 ottelua, jonka jälkeen cupvaihe.
Järjestäjä toimittaa pelipallot.

Osallistumismaksu:
31.5. mennessä ilmoittautuneet joukkueet 195€.
1.6. jälkeen ilmoittautuneet joukkueet 250€.

Muuta huomoitavaa:
Kilpailun järjestäjä ei vakuuta pelaajia, vaan pelaajat pelaavat tapahtumassa omalla vastuullaan. Kenttäalueilla ja pukukopeissa kaikkien päihteiden käyttö on kielletty. Pelaaja/joukkue, joka ei ole "pelikunnossa" suljetaan sarjasta. Kenttäalue pidetään myös savuttomana. Turnauksessa palvelee ensiapuryhmä.

Kerää joukkue ja lähde mukaan perinteiseen harrastefutistapahtumaan Töölön Pallokentälle!

Ilmoittautuminen palvelutunnuksella SIMO2017

Mahdolliset yhteydenotot sähköpostitse: