Harrastefutsal

Futsal

Ilmoittautumiset 17.9.2017 mennessä.

Harrastesarjojen ilmoittautumisiin tästä. Uusien avainkoodi on FS17, vanhoille lähetetty koodit, joka on eri kuin kesän sarjassa.
Jalkapallojoukkuetta ei voi ilmoittaa futsal-sarjaan, vaan molemmilla pitää olla oma tunnuksensa nykyään, siksi vain futsaljoukkueille lähti vanha tunnus.

Otteluohjelmat ja tulokset löytyvät osoitteesta:
Huom. kun klikkaat sarjataulukossa joukkuettasi, suodattuu ohjelmaan vain omat pelinne.

Avainkoodisi on sama, jonka sait jo ilmoittautumisen yhteydessä. Käytä sitä myös jatkossa kun käyt täydentämässä pelaajaluetteloa (aukeaa syyskuun lopussa) tai muuttamassa omia yhteystietojasi.

ARVIO SARJAMAKSUISTA
Viime kauden maksut olivat 530- 570€ riippuen lohkon joukkuemäärästä. Todellinen osallistumismaksu selviää vasta ilmoittautumisten jälkeen, kun tiedetään montako ottelua kussakin sarjassa tulee.

Harrastesarjat

Peliaika on 2 x 20 min suoraa aikaa, eikä toimitsijaa tarvita. Harrastesarja on tarkoitettu ei jäsenseuroille ja siinä ei tarvitse olla SPL:n pelipasseja. Ottelut pelataan yhdellä erotuomarilla.

Miehet

Harrastemestaruus

Harrastemestaruuteen eivät saa osallistua kaudella 2017 jalkapalloa Kolmosessa tai ylempänä pelanneet. Pelaaja saa pelata futsalia toisessa joukkueessa muussa sarjassa, mutta ei kuitenkaan miesten Kakkosessa tai ylempänä. Liiton nuorten sarjoissa kaudella 2017 tai 2018 jalkapalloa pelanneet eivät saa pelata.

Harrasteykkönen

Harrasteykköseen eivät saa osallistua kaudella 2017 jalkapalloa Vitosessa tai ylempänä pelanneet. Pelaaja saa pelata futsalia toisessa joukkueessa muussa sarjassa, mutta ei kuitenkaan Nelosessa tai ylempänä. Liiton nuorten sarjoissa kaudella 2017 tai 2018 jalkapalloa pelanneet eivät saa pelata.

Harrastekakkonen

Harrastekakkoseen eivät saa osallistua kaudella 2017 jalkapalloa Seiskassa tai ylempänä pelanneet. Pelaaja saa pelata futsalia toisessa joukkueessa muussa harrastesarjassa, mutta ei kuitenkaan Vitosessa tai ylempänä. Liiton nuorten sarjoissa kaudella 2017 tai 2018 jalkapalloa pelanneet eivät saa pelata.

Naiset

Harrastemestaruus

Naisten harrastemestaruudessa eivät saa pelata kaudella 2017 jalkapalloa naisten Kolmosessa tai ylempänä pelanneet. Pelaaja saa pelata futsalia toisessa joukkueessa muussa sarjassa, mutta ei kuitenkaan Ykkösessä tai ylempänä.

Harrasteykkönen

Naisten harrasteykkösessä eivät saa pelata kaudella 2017 jalkapalloa naisten Nelosessa tai ylempänä pelanneet. Pelaaja saa pelata futsalia toisessa joukkueessa muussa sarjassa, mutta ei kuitenkaan Kakkosessa tai ylempänä. Poikkeuksena joukkueessa saa kuitenkin pelata korkeintaan kaksi (2) pelaajaa, jotka ovat kaudella 2017 pelanneet jalkapalloa naisten Nelosessa ja/tai kaudella 2017-18 futsalia naisten Kakkosessa. Nämä pelaajat pitää ilmoittaa marraskuun loppuun mennessä.

Harrastekakkonen

Naisten harrastekakkosessa eivät saa pelata kaudella 2017 jalkapalloa naisten Viitosessa tai ylempänä pelanneet. Pelaaja saa pelata futsalia toisessa joukkueessa muussa sarjassa, mutta ei kuitenkaan naisten Kakkosessa tai ylempänä

Pelikiellot

Harrastesarjoissa seuraa kentältäpoistosta yhden ottelun pelikielto, ellei kurinpitovaliokunta määrää lisärangaistusta.