Jatkokoulutus

Piirin erotuomarien tulee osallistua vuosittaiselle jatkokurssille voidakseen toimia erotuomarina seuraavalla kaudella. Piiri järjestää kohderyhmästä riippuen erilaisia kursseja.

Kauden 2018 jatkokurssit (päivämäärät päivitetään myöhemmin)

1) 10.-11.3. 2018 järjestettävälle Eliitti- ja talenttikurssille osallistuvat kutsutut Kolmosen erotuomarit, Kakkosen avustavat sekä muut piirin kutsumat lupaavat erotuomarit. Kurssi järjestetään yhteistyössä Uudenmaan piirin kanssa Eerikkilän urheiluopistolla. Kurssi kestää kaksi päivää (viikonloppu).

2) Viikonloppuina järjestetään pidempiä koulutuspäiviä (n. 7h) kolme kappaletta, joissa paneudutaan lyhyempiä jatkokursseja enemmän erotuomaritoimintaan. Kurssien kohderyhmät ovat Nelosen erotuomarit, kiinnostuneet aikuiserotuomarit ja kiinnostuneet nuoret erotuomarit.

3) Loput kurssit ovat arki-iltoina järjestettäviä (3h) kursseja, joilla käydään läpi tulevan kauden sääntö- ja tulkintamuutoksia sekä kerrataan hallintoasioita. Yksi jatkokursseista tullaan järjestämään englanninkielisenä.

Erotuomarien tulee ilmoittautua kursseille erikseen alkaen loppuvuodesta 2017. Erotuomareita tiedotetaan jatkokurssikäytännöstä vuoden loppupuolella.