Taitokisakoulut

Järjestämme Talin jalkapallohallissa Taitokisakouluja keväisin sekä syksyisin ennen piirin virallisia taitokilpailuja. Koulussa käydään taitokisalajit läpi perusteellisesti ja harjoitellaan oikeaa suoritustekniikkaa sekä tehdään päivän päätteeksi kokonaissuoritukset. Kulta- tai hopeamerkkisuorituksen Taitokisakoulussa tehneet ovat oikeutettuja osallistumaan piirin taitokisoihin.

Taitokisakoulut on tarkoitettu 2007-2010 syntyneille innokkaille ja motivoituneille Helsingin seuroissa pelaaville tytöille ja pojille. Taitokisakoulut järjestetään halliaikapulan vuoksi valitettavasti päällekkäin koulutyön kanssa. Osallistujan tulee anoa lomaa tapahtuman ajaksi ilmoittautumisen yhteydessä saadulla "vapautus koulutyöstä" -lomakkeella, jolla hän sitoutuu tekemään koulutyössä rästiin jääneet tehtävät. Palloliitto pitää tärkeänä, että pelaajat huolehtivat aina koulutyönsä kunnolla, sillä koulunkäynti on tämän ikäisille tärkeysjärjestyksessä numero yksi.

Mukaan voidaan ottaa vain 65 pelaajaa/päivä, jotta rastikohtaiset ryhmät pysyvät mielekkään pieninä.

Hinta 32€/päivä (sis. lounaan).

to 20.9. klo 9-15
pe 21.9. klo 9-15

Ilmoittautuminen alkaa 1.8.2018 klo 9 osoitteessa: http://splhelsinki.etapahtuma.fi/
Tarvittava tunnus on: TKK18S

Ilmoittautumisesta tulee välittömästi automaattinen vahvistus annettuun sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksen liittenä on osallistumislasku sekä vapautus koulutyöstä -lomake. Osallistumismaksu tulee maksaa mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen. Ilmoitathan erikseen jos haluatte peruuttaa osallistumisen, jotta tiedämme poistaa laskun sekä vapauttaa paikan jollekin toiselle. Lähetämme vielä erillisen infokirjeen osallistujille muutama päivä ennen tapahtumaa, jossa tarkemmat aikataulut ja ohjeet.

Aikataulu
9.00 nimenhuuto ja ryhmiin jakautuminen
9.20 lämmittelyt
9.30-10.45 lajien harjoittelu rasteittain
11-12.30 ruokailu ryhmittäin
13.00 -15.00 kokonaissuoritukset

Tulokset: Päivän päätteeksi suoritettavat taitokisatulokset (tuloskortti) annetaan pelaajan mukana kotiin vietäväksi. Emme kerää tuloksia talteen erikseen. Tulos muodostuu laskemalla yhteen kunkin lajin parempi tulos ja puskusta saadut vähennykset. Hopea- tai kultamerkkisuoritus oikeuttaa osallistumisen piirin taitokisoihin. Näyttäkää tulos seuravalmentajalle, jotta seura osaa ilmoittaa pelaajan tarvittaessa piirin kisoihin syksyllä.

Silja Ranta p. (09) 229 29 123