Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************''******************************************************************************************************************
PE 1.12.2017
LPS hakee vastuuvalmentajaa tyttöjen 2005-2006 joukkueelle kaudelle 2018
Vuonna 2005-2006 syntyneiden tyttöjen joukkue koostuu 29 pelaajasta. Joukkueen toiminta jakaantuu Tavoite- ja Haastetoimintaan. Tavoiteryhmä pelaan ensi kaudella Helsingin ja Uudenmaan aluesarjassa ja haasteryhmän kaksi peliryhmää 2. ja 3. tasolla. Joukkue harjoittelee kesäisin pääosin Laajasalon liikuntapuistossa nurmi- ja tekonurmikentillä sekä talvisin myös Kaakkois- ja Itä-Helsingin alueella.
Tarjoamme kilpailukykyisen palkkiotason suhteessa valmentajan koulutustasoon ja käytettyyn tuntimäärään. Lisäksi valmentajalle tarjotaan mahdollisuus kehittyä valmentajana LPS:n valmennuslinjan mukaisesti Palloliiton ja Ekkono Metodin kursseilla, joita pidämme tärkeinä keinoina seuramme tavoitteellisessa pelaajakehityksessä.  Vastuuvalmentajan tukena toimivat kokenut toimihenkilöjoukko (mm. kolme valmentajaa, joukkueenjohtaja ja huolto-/apuvalmennustiimi) sekä seuran juniorivalmennuspäällikkö ja mahdollisesti tulevaisuudessa LPS:n tyttöpuolen Valmennuskoordinaattori.

Mikäli olet motivoitunut jalkapallovalmentaja ja haluat olla mukana kehittämässä LPS:n innostuneita junioreita, ota rohkeasti yhteyttä Joni Ilvoseen ja/tai lähetä hakemuksesi lps.juniorivalmennus@gmail.com perjantai 15.12.2017 mennessä.
Hakemuksessa tulee ilmetä seuraavat asiat:
- yhteystietosi
- valmentajakoulutus
- valmentajakokemus (mahd. aiemmat seurasi)
- pelaajaura
- kuvaus omasta tilanteesta esim. tavoitteesi valmentajana
- palkkiotoive
- muut mahdollisesti asiaan vaikuttavat tekijät
Tiedustelut ja hakemukset:
Juniorivalmennuspäällikkö
Joni Ilvonen
lps.juniorivalmennus@gmail.com
040-966 9976

MA 2.10.2017 MPS:n 2008 syntyneiden poikien harrasteryhmä etsii vastuuvalmentajaa
2008 poikien harrasteryhmään etsitään vastuuvalmentajaa. Ryhmässä on noin innokasta 30 poikaa ja he harjoittelevat kaksi kertaa viikossa. Perjantaisin suutarinkylän peruskoululla 18-19 ja tiistaisin 19-20 Tapanilan tekonurmella. Tämän lisäksi vastuuvalmentajan tulee ottaa vastuuta pelien vetämisestä ja toiminnan organisoimisesta.
Tehtävä ei välttämättä vaadi aikaisempaa valmentajakokemusta. Riittää, että olet innokas toimimaan lasten parissa ja pystyt innostamaan heitä liikkumaan jalkapallon parissa. Kokemus lajista ja lasten kanssa toimimisesta katsotaan plussaksi. Seura sitoutuu kouluttamaan valmentajan E- ja D-tason kursseilla. Ajankäytöstä maksetaan kohtuullinen korvaus.
Lisätiedot ja hakemukset: Ville Suojala, 0449739299, ville.suojala@malminpalloseura.fi

*****************************************************************************************************************************************************************************

TI 29.8.2017 Nimeni on Eddine Benlamine 54v ja asunut Suomessa 31v. Olen ammattilais valmentaja ja etsin jalkapallo valmennus töitä. Etsin seuraa, joka on halukas kehittymään ja olen valmis auttamaan viemään seuraa ja juniori työtä eteenpäin.
KOULUTUS
taitovalmennus koulutus (1 viikko) Hollannissa – SPL ja SJV
Jalkapallo valmentajan erikoisammattitutkinto Työharjoittelu (1 viikko) Englannissa - SPL
UEFA  A  Diplomi - SPL
International Coaching License - Englannin jalkapalloliitto FA
KOKEMUS  minulla on n. 23 vuotta, josta
Ilveksessä 11 vuotta
Valmentaja - ikäluokka D--A pojat
Ilves futis akaateemi IFA - rehtorina ja valmentajana
Talentti joukkue valmentaja
Seuran Päävalmentaja - pojat ja tytöt
TPV  01 vuosi Vamentaja – A pojat
Watford FC  England  02 vuotta Valmentaja – eri ikäluokat pojat ja tytöt
Qatar Sport Club (Qatar)  09 vuotta Valmentaja – eri ikäluokat pojat   11v--20v
Qatarin maajoukkue  01 vuosi Valmentaja – ikäluoka 14v
Minä asun Helsingissä. minun puhelin numero on 0449580102 ja minun sähköpostini on benlaminen@hotmail.com
Olen valmis heti haastatteluun.

TI 15.8.2017 GNISTAN HAKEE VALMENTAJIA
Gnistan hakee 1-2 vastuuvalmentajaa ja muutamaa apuvalmentajaa kaudeksi 2018. Seurassa on pelaajia n. 850 ja joukkueita 25, joissa on useampia peliryhmiä.
Valmentajalta/ohjaajalta edellytämme lajin osaamista, kokemusta, vastuullisuutta, tunnollisuutta, positiivista asennetta, aktiivista otetta sekä halua toimia lasten ja nuorten parissa. Odotamme valmentajan haluavan myös kehittää itseään valmennuksen saralla. Hakemuksessa tulee ilmetä seuraavat asiat:
-yhteystiedot
-valmentajakoulutus
-valmentajakokemus
-pelaajaura
-kuvaus omasta tilanteesta sekä palkkiotoive
-muut mahdollisesti asiaan vaikuttavat tekijät
Valmentaja on velvollinen toimittamaan seuralle laissa ja viranomaisohjeissa hänelle määrätyt ilmoitukset, esim. rikosrekisteriotteen, koska hän tulee työskentelemään lasten ja nuorten parissa.
Valmennustehtävän alkamisesta sovitaan tapauskohtaisesti. Avoimet paikat täytetään heti kun tehtävään sopivat valmentajat löytyy.
Lisätiedot: Poikien valmennuspäällikkö Mika Kokko (billy.kokko@gmail.com, 041 5359 828)
Tyttöjen valmennuspäällikkö Kaius Krabbe (kaius.krabbe@gmail.com, 045 2024 949)

MA 5.6.2017 Malmin Palloseura hakee maalivahtivalmentajaa.Haemme kaudelle 2017-2018 seuraan maalivahtivalmentajaa hoitamaan yli 12-vuotiaiden poikien ja tyttöjen maalivahtivalmennusta. Valmennusryhmiä olisi 6-7 ja heillä kaksi kertaa viikossa maalivahtiharjoitukset. Työaika on noin 14-16 tuntia/viikko. Palkka maksetaan kuukausipalkkana myös taukojen aikana.
Jos kiinnostuit, niin lähetä avoin hakemus osoitteeseen ville.suojala@malminpalloseura.fi. Hakemus voi olla vapaamuotoinen, mutta siitä olisi hyvä ilmetä seuraavia asioita Valmentajakokemus (CV), Koulutustaso (valmentajakurssit), Lajitausta, Palkkapyyntö
Tehtävään kuuluu: Ryhmien harjoitukset, Yhteydenpito ikäluokkien valmentajiin ja joukkueenjohtajiin, MV-valmennuksen kehittäminen yhdessä valmennuspäällikön kanssa
Seurana tarjoamme:Asiallisen korvauksen, Seuran sisäistä ja palloliiton sekä piirin koulutusta, Päätoimisten tuen
Lisätietoja ja hakemukset:
Ville Suojala, Valmennuspäällikkö MPS, 0449739299, ville.suojala@malminpalloseura.fi
Veli-Pekka Rinne, Toiminnanjohtaja MPS, 0447006066. vellu@malminpalloseura.fi

KE 10.5.2017 Malmin Palloseura hakee vastuuvalmentajia ja valmentajia kaudelle 2017-2018
Malmin Palloseura etsii koko ajan uusia lasten ja nuorten valmentajia joukkoonsa. Meillä on yli 1100 jäsentä ja nuorimmissa ikäluokissa harrastajamäärät ovat suuria. Näin ollen etsimme joukkoomme jo kokemusta omaavia ja koulutettuja valmentajia sekä ohjaamisesta ja valmentamisesta kiinnostuneita henkilöitä toimimaan kokeneemman valmentajan apuna. Valmentajana sinun pystyy tulla sitoutumaan joukkueen tapahtumiin 3-5 kertaa viikossa ryhmästä riippuen.
Valmentajalta odotamme ennenkaikkea hyviä sosiaalisia taitoja ja kykyä toimia lasten ja nuorten parissa. Ymmärtää olevansa myös kasvattaja ja toimii pelaajia varten. Osassa tehtävistä voi aloittaa samantien. Seura tarjoaa koulutusmahdollisuuden sitoutuneelle valmentajalle.
Täytä hakemus: http://www.malminpalloseura.fi/valmennus/valmentajaksi-malmin-palloseuraa/
Lisätietoja:
Ville Suojala
Valmennuspäällikkö
ville.suojala@malminpalooseura.fi
0449739299

ti 25.4.2017 FC Viikingit hakee vastuu- ja apuvalmentajia juniorijoukkueisiin.
Valmentajalta/ohjaajalta edellytämme vastuullisuutta, tunnollisuutta, pitkäjänteisyyttä, positiivista asennetta ja aktiivista otetta sekä halua toimia lasten ja nuorten parissa. FC Viikingit järjestää aloittaville apuvalmentajille E-ohjaajakoulutuksia kaksi kertaa vuodessa. Lisäkoulutuksia myös tarjolla kiinnostuneille valmentajille/ohjaajille.
Esimerkiksi näissä joukkueissa voisi aloittaa valmennuksen välittömästi:
- P02 (C15) apuvalmentajia
- P09 (F8) apuvalmentaja
*Myös muiden ikäluokkien joukkueissa on tarve valmentajille*
Lähetä meille hakemuksesi, joka sisältää seuraavat tiedot:
- yhteystiedot
- valmentajakoulutus
- aiempi valmentajakokemus
- tavoitteesi valmentajana
- kuvaile itseäsi henkilönä
- toivomasi palkkio
Valmentaja on ennen tehtävän aloitusta velvollinen toimittamaan seuralle laissa ja viranomaisohjeissa määrätyt ilmoitukset * rikosrekisteriotteen*, koska hän tulee työskentelemään lasten ja nuorten parissa
Nappulapäällikkö: Amine Rchidi puh. 0413639801  amine.rchidi@fcviikingit.com
Junioripäällikkö: Pete Pasanen puh.  040 506 0907 pete.pasanen@fcviikingit.com
Valmennuspäällikkö: Juha Moilanen puh. 050 461 7046 juha.moilanen@fcviikingit.com

MA 6.3.2017 Käpa 05 AC etsii valmentajaa valmennusryhmäänsä
Joukkueessamme on kaksi peliryhmää, jotka pelaavat haaste- ja kilpatason pelejä. Joukkueessa on tällä hetkellä 23 pelaajaa. Talvella pelaamme lisäksi myös futsalia. Joukkueessamme toteutetaan Käpan pelifilosofiaa, keskiössä ovat pallonhallintaan perustuva pelitapa ja Ekkono-metodiin perustuvat harjoitukset.
Kesällä pelaamme D12 piirisarjaa kahdella ryhmällä, joista toinen pelaa ykkösessä ja toinen kolmostasolla. Näiden lisäksi osallistumme aktiivisesti erilaisiin turnauksiin ja tapahtumiin. Kesäaikana harjoittelemme Käpylässä ti 16:30-18:30, ke 16:30-18:30 ja su 19-20:30. Lisäksi koulujen loma-aikana harjoittelemme ainakin kerran viikossa päiväsaikaan.
Valmennusryhmäämme kuuluu tällä hetkellä kaksi koulutettua valmentajaa, mutta pelaajamäärän takia sekä valmentajien muiden kiireiden takia tarvitaan ryhmään ehdottomasti vahvistusta. Tämä on hyvä paikka kartuttaa omaa valmennusosaamista ja saada lisää kokemusta.
Jos kiinnostuit ota yhteyttä, Kalle Hakkola / vastuuvalmentaja kalle.hakkola@gmail.com 0503447615