Pelaajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************************************************************************************************************************************************

TI 8.10.19 HPS/POHU YJ P 17 AVOIMET HARJOITUKSET
P17 SM-karsintaan  osallistuva joukkue pitää avoimia harjoituksia. Jos olet kiinnostunut hakemaan paikkaa SM-karsintaa pelaavassa joukkueessa, niin tule avoimiin harjoituksiin näyttämään osaamistasi. Joukkueesta on pelaajapolku kummankin seuran miesten edustusjoukkueisiin. Joukkueella on 4-6 tapahtumaa viikossa ja jos olet motivoitunut sekä omaat SM-karsintaan vaadittavat lajitaidot, niin olemme kiinnostuneita saamaan sinut mukaan joukkueeseemme. Tarjoamme osaavan valmennuksen sekä kenttäpelaajille että maalivahdeille. Ilmoittaudu avoimiin harjoituksiin joko sähköpostilla tai lähettämällä viesti jossa kerrot yhteystietosi. Yhteystiedot: billy.kokko@fcpohu.f puh. 041 5359 828
Maanantai Pallomylly klo.1730-1900 (28.10 - 25.11) Tiistai Pallomylly klo.1730-1900 (22.10 - 26.11) Keskiviikko Talin halli klo.1630-1800 ( 23.10 – 20.11) Perjantai Talin halli klo. 1700-1830 (25.10 – 29.11)