Pelaajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

TO 12.4.2018 HJK 08 Etsii maalivahtia.
Tiedustelut: niko.rajala@hjk.fi 0400 284 008

MA 9.4.2018 Puotinkylän Valtin 2008 syntyneet tytöt etsii pelaajia.
Haemme sekä aloittelevia, että jo kokeneempia futareita. Meiltä löytyvät ryhmät kilpa- ja haastetasoille. Harjoittelemme kolmesti viikossa (ma, ke, to) Puotilan tekonurmella. Osallistumme eri tasoisiin turnauksiin ympäri Suomea.
Tervetuloa mukaan.
Lisätietoa ja ilmoittautumiset: Jari Tapaninen  ValttiT08@gmail.com

TI 23.1.2018 PPJ NAISTEN EDUSTUSJOUKKUE HAKEE LISÄÄ PELAAJIA JA MAALIVAHTIA
Tulee mukaan treenaamaan iloiseen porukkaamme! Joukkueemme treenaa toistaiseksi kerran viikossa Lauttasaaressa futsalia tiistaisin klo: 19-20.
Toukokuusta lähtien 1-2 kertaa Töölössä Väiskin tekonurmella. Tulevan kevätkauden pelaamme 4 divisioonassa. Joukkueessamme toimii kokenut valmentaja Canadasta. Tykkäämme treenata kovaa, unohtamatta hauskanpitoa.Tällä hetkellä jengimme koostuu n.15  tytöstä iältään 20-32 vuotiaita. Jos omaat aikaisempaa pelitaustaa ja intoa lajia kohtaan niin mukaan vaan.
Yhteydenotot joukkueenjohtajalle: Caterina Leppe 045-1112582 catileppe@gmail.com

********************************************************************************************************************************************************************
TO 7.12.2017 PK-35 T09/10 etsii uusia pelaajia joukkueeseen.
Kaikki 2009 tai 2010 syntyneet tytöt on tervetulleita! Treenaamme talvikaudella maanantaisin ja keskiviikkoisin. Riittää että olet kiinnostunut jalkapallosta harrastuksena. Tule kokeilemaan ilmaiseksi! (Tarkemmat joukkueen tiedot löytyy osoitteesta:
http://www.pk-35.fi/index.php/joukkueet/naiset-ja-tytot/t09-t10-t11-5v5/t09-t10 ) Ole yhteydessä joukkueen johtoon:  Emma Manninen, sp: emmu83@hotmail.com
***********************************************************************************************************************************************''