Maalivahtivalmennus

Maalivahtivalmentajien D- ja C-tason koulutus

Maalivahtivalmentajien D-taso pitää olla suoritettuna ennenkuin pääsee C-tasolle.

D-tason koulutuksen TURUSSA 12.-13.10.2018 PE-LA

Maalivahtivalmentajien D-koulutus (MV D) on suunnattu lasten ja nuorten maalivahtivalmentajille, jotka valmentavat pienen kentän joukkueita. Koulutukseen voivat hakea kaikki maalivahtivalmennuksesta kiinnostuneet valmentajat. Koulutus kestää kaksi päivää (pe-la) ja järjestetään Turussa.

Koulutus järjestetään 12.-13.10.2018 Turun Kupittaan kentällä ja Veritas stadionin aitiossa. Ohjelma ja ennakkotehtävä > >

Haku koulutuksiin 7.10.2018 mennessä.

Koulutuksen hinta on 60 euroa sisältäen koulutuksen ja ohjelmaan kuuluvat ruokailut.

Haku vapaamuotoisella hakemuksella eemeli.reponen@gmail.com osoitteeseen. Hakuun nimi, sähköposti, syntymäaika, osoite, seura ja maksajan nimi/sähköpostiosoite

C-TASON KOULUTUKSEN EERIKKILÄSSÄ 15.-16.12.18

Maalivahtivalmentajien C-koulutus (MV C) on suunnattu lasten ja nuorten maalivahtivalmentajille, jotka valmentavat ison kentän joukkueita. Koulutukseen voivat hakea kaikki maalivahtivalmennuksesta kiinnostuneet valmentajat, jotka ovat suorittaneet MV D:n. Koulutus kestää kaksi päivää ja järjestetään Eerikkilässä.

Ilmoittautuminen viimeistään 15.11.2018 ja hinta yllä olevassa linkissä

Maalivahtivalmennusta ja -koulutus suoraan seuroihin

Turun piirin koulutus- ja valmennusvaliokunta asetti yhdeksi painopisteeksi tälle vuodelle piirin maalivahtivalmennuksen kehittämisen. Tähän koottiin keväällä työryhmä, mikä on kokoontunut ja pohtinut uusia kehittämisasioita. Yksi uusi käyttöön otettava idea on tarjota suoraan seuroille maalivahtivalmennusta ja – koulutusta. Työryhmä on suunnitellut seuraavanlaisen paketin seurojen käyttöön;
Paketti sisältää seuraavaa;
5 x 2 tunnin valmennuksen/koulutuksen (esim. kerran viikossa)
Ensimmäinen tunti alle 8-11 v maalivahdeille (max 6)
Toinen tunti 12-15 v maalivahdeille (max 6)
Seuravalmentajia voi olla niin paljon kuin mahd. mukana
Kuitenkin vähintään yhden seuran MV valmentajan oltava paikalla tai valmentajan, joka on kiinnostunut kouluttautumaan MV valmentajaksi
Materiaalia maalivahdeille ja valmentajille

Paketin hinta;

300 e + matkakorvaukset (sis. koulutuksen ja materiaalit)

Mikäli maalivahteja on enemmän, on mahdollista tilata useampi kouluttaja.

Kouluttajina toimii joukko maalivahtivalmentajia, joiden kanssa piiri on sopinut tehtävistä

Tiedustelut ja tilaukset;Piirin valmennuskoulutuspäällikkö Ari Kervinen 044 2837584 ari.kervinen(at)palloliitto.fi