2018 valtakunnalliset SM-taitokilpailut Imatralla 1.12.2018

Taitokilpailuilla on pitkät perinteet jalkapallossa ja taitomerkit ovat konkreettinen mittari omasta kehittymisestä. Teknisen taidon ja motoriikan kehittäminen on keskeinen osa lasten ja nuorten jalkapalloharrastusta. Hyvä ja varma tekniikka sekä liikunnallisuuden perusta vauhdittaa sekä mahdollistaa mm. nopean havainnoinnin ja onnistuneet ratkaisut pelissä.

Yleistä valtakunnallisista kilpailuista sekä aiempien kilpailujen tuloshistoria löytyy täältä >> https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/palvelut-valmentajille/taitok...

SPL Kaakkois-Suomen piiri järjestää yhteistyössä Suomen Palloliitton kanssa vuoden 2018 valtakunnalliset taitokilpailut Aviasport Areenalla Imatralla lauantaina 1.12.2018. Toimitsijoina kisoissa toimivat IPS ry:n pelaajat ja taustajoukot.

Kilpailuun voivat osallistua kaikki piirien taitokilpailufinaalien voittajat ja niissä kultaisen taitomerkin suorittaneet pelaajat P/T10 (2008) - P/T15 (2003) -ikäluokissa. Ilmoittautuminen kilpailuihin tapahtuu piirien kautta.

Imatran taitokilpailujen lopullinen ohjelma/aikataulutus julkaistaan tällä sivulla viikolla 46, kun kilpailujen osallistujamäärät ovat selvillä. Alustavasti P/T 13-15-vuotiaat kisaavat alkaen klo 9:40 ja P/T 10-12-vuotiaat klo 14:00

Tulospalvelulinkki 2018 (avataan myöhemmin) >>

Aviasport Areenan verkkosivut >>

Kilpailujen majoituskumppanina toimii Holiday Club Saimaa.