Ilmoittautuminen JoJo-koulutukseen

Kaakkois-Suomen piiri mukautuu valtakunnalliseen hyväksi havaittuun käytäntöön ja suuntaa jatkossa joukkueejohtaja-koulutustaan pääsääntöisesti seurojen Joukkueenjohtaja-vastaaville.

Ajatuksena on, että seura, jossa on useampia joukkueita ja pelaajia noin 300 tai enemmän, kouluttaa seuraansa 1-2 JoJo-vastaavaa, joka/jotka sitten kouluttavat oman seuransa muut joukkueenjohtajat, toimivat yksittäisten jojojen tukena sekä mielellään järjestävät säännöllisesti seuran joukkueenjohtajien tapaamisia (JoJo-kerho). Järjestelmän on muualla Suomessa todettu tukevan oikeiden toimintamallien ja sääntötietoisuuden ohella seuran omien käytänteiden yhtenäistämistä ja kehittymistä.

PIIRIN SEURAAVAT JOJO-SEURAKOULUTUKSET:
- maanantai 19.2.2018 klo 17:30 Lappeenranta
- torstai 8.3.2018 klo 17:30 Kouvola

Koulutukset toteutetaan, jos niihin ilmoittautuu vähintään kahdeksan (8) kurssilaista.

Koulutuksen hinta on 30 euroa sisältäen: koulutuksen, materiaalit ja kahvitarjoilun.

Ilmoittautuminen viimeistään 4 vrk ennen koulutusta!

Tarkempi koulutuksen sisältö ja aikataulu lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä

ILMOITTAUDUN SITOVASTI ALLA VALITSEMAANI JOJO-KOULUTUKSEEN

Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.