Pelipassikortti

Vuoden 2018 pelipassikortti toimii sähköpostitse saadun linkin kautta. Etkö ole saanut pelipassikorttiasi? Ks. alta toimintaohjeet.
 

Pelaajana SAAT pelipassiKORTIN KUN:

  • Olet ostanut pelipassin.
  • Sinulla on Pelipaikka-rekisterissä aktiivinen rooli kaudelle 2018.
  • Sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein Pelipaikka-rekisterissä.
  • Kun olet oikeutettu pelipassikorttiin, niin saat pelipassikortin lataamiseen tarvittavan linkin automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi.

Etkö ole saanut pelipassikorttiasi?

  • Tarkista ensin roskapostikansiosi. Hae myös sähköpostistasi viestejä lähettäjän nimellä "hello@palloliitto.fi".
  • Huom! Pelipassikorttia ei voida toimittaa, mikäli olet poistunut Suomen Palloliiton postituslistalta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä Pelipaikka-rekisterin käyttäjätukeen ja valitse tukilomakkeen aihealueeksi Pelipassi-/erotuomarikortti.

Useammalla pelaajalla sama sähköposti yhteystietona?

  • Pelipassikortti lähtetään automaattisesti sähköpostijärjestelmästä, jossa yksilöivänä tunnuksena toimii sähköpostiosoite
  • Tämän vuoksi mikäli sama sähköpostiosoite on useammalla pelaajalla, niin viesti (ja pelipassikortti) voidaan lähettää vain yhdelle pelaajalle
  • Voit käydä päivittämässä sähköpostiosoitteet yksilöidyiksi kirjautumalla Pelipaikkaan. Ohjeita Pelipaikan käyttöön löydät täältä.
  • Ongelmatapauksissa ota yhteyttä Pelipaikka-rekisterin käyttäjätukeen ja valitse tukilomakkeen aihealueeksi Pelipassi-/erotuomarikortti.