Palvelut medialle

Suomen Palloliitto järjestää vuosittain kymmeniä tiedotustilaisuuksia, lukuisia haastatteluita sekä tapahtumien mediaoperaatioita, joiden lisäksi mediaa informoidaan lähes päivittäin Palloliiton mediajakelun kautta. Palloliiton tiedotejakeluun voit ilmoittautua sähköpostitse osoitteeseen tiedotus(a)palloliitto.fi.

Mediapalvelusivuilta löydät ajankohtaista, toimittajille ja toimituksille, suunnattua informaatiota akkreditoinneista ja tapahtumajärjestelyistä.

Akkreditoinnit

Palloliitto käyttää sähköistä media-akkreditointia tapahtumissa, joihin kohdistuu suuri mediakiinnostus. Kaikkiin miesten A-maajoukkueen karsinta- ja maaotteluihin vaaditaan ennakkoakkreditointi, samoin Suomen Cupin finaaliin sekä joihinkin muihin ottelutapahtumiin. Palloliitto tiedottaa akkreditoinnin aikatauluista mediajakelussaan. Akkreditointi kuhunkin tapahtumaan avataan noin kuukausi ennen tapahtuman alkua.

Valokuvat

Suomen Palloliitto maksaa käyttämistään kuvista lähtökohtaisesti oikeudet vain Palloliiton omaan käyttöön. Lehdistökäyttöön on kuitenkin varattu rajallinen määrä kasvokuvia, joita voi tiedustella Palloliiton tiedotuksesta. Tiedotuksen yhteystiedot löydät Yhteystietosivulta >>