Et-peruskurssin ilmoittautuminen Kaakkois-Suomi

Koulutukset järjestetään alueellisina, pääosin viikonlopun aikana pidettävinä koulutuksina erillisen kalenterin mukaan.

Kaikille peruskoulutuksen jaksot hyväksyttävästi suorittaneille ja erotuomaritoimintaan sitoutuville vähintään 16-vuotiaille (s. 2002 tai aikaisemmin) tullaan asettelemaan et-tehtäviä piirin jalkapallosarjoihin (tehtäväasettelusta tarkemmin kurssilla).

Alle 16-vuotiaille suositellaan erotuomariuran lähtötason koulutukseksi Pelin Ohjaaja-koulutusta, joita järjestetään yhteistyössä piirin ja seurojen kanssa ja jotka oikeuttavat toimimaan Pelin Ohjaajina seurojen tapahtumissa. Yksittäinen alle 16-vuotias voi osallistua myös et-peruskurssille, mutta hän tulee toimimaan pääsääntöisesti Pelin Ohjaajan tehtävissä.

Koulutus on osallistujalle Ilmainen! (+ ilmainen sääntökirja)

Kouluttajina peruskursseilla toimivat piirin et-piirikouluttajat apunaan paikallisen erotuomarikerhon kerhokouluttajia.

ILMOITTAUTUMINEN PERUSKURSSEILLE ALLA OLEVALLA LOMAKKEELLA
viimeistään 4 vrk ennen kurssin alkua

Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.