Yhteistyökumppanit

Suomen Palloliiton ja jalkapallon yhteistyökumppanit eri toimialoilta ovat mukana tukemassa jalkapallon kehitystyötä ja menestystä. Palloliiton yhteistyökumppanit ovat: Eerikkilä, Helsingin Sanomat,Ticketmaster Suomi  ja S-ryhmä.

Eerikkilä

Eerikkilän Urheiluopisto on jalkapallon ja salibandyn valtakunnallinen valmennuskeskus ja liikunnan koulutuskeskus. Maajoukkueet leireilevät ja harjoittelevat säännöllisesti Eerikkilässä. Yhteistyössä Suomen Palloliiton kanssa kehitetty Sami Hyypiä Akatemia toimii Eerikkilässä, keskittyen erityisesti huippu-urheilun vaatimusten mukaisen jalkapallotoiminnan kehittämiseen lapsesta aikuiseksi. Vastaavaa toimintaa on myös Pohjois-Suomen valmennuskeskuksessa Oulussa sekä Keski-Suomen valmennuskeskuksessa Jyväskylässä.

Yrityksille Eerikkilä on osaava työhyvinvointikumppani ja kokouspaikka korkeatasoisin hotellipalveluin. Sijainti on ihanteellinen, Hämeen järviylängön parhaissa maisemissa, kuitenkin vain noin tunnin ajomatkan päässä Helsingistä, Tampereelta ja Turusta.

HELSINGIN SANOMAT

Jalkapallossa opitaan paljon sosiaalisia- ja tunnetaitoja, joista on hyötyä kentän rajojen ulkopuolella. Yhdessä tekeminen ja aikuisten tuki lasten ja nuorten kasvulle sekä aikuisten tuki toisilleen ovat suuria asioita jalkapallossa.

Vihreä kortti on otettu käyttöön jo vuonna 1996 ja yhteistyötä on tehty Helsingin Sanomien kanssa jo reippaasti yli 10 vuotta. Joka vuonna jaetaan selvästi yli 100 000 Vihreää korttia lapsille eri puolille maata.

Tutustu Vihreän kortin yhteistyöhön >>

S-ryhmä

S-ryhmän ja Suomen Palloliiton yhteistyössä rakennetaan lasten lähiliikuntapaikkoja eri puolille Suomea. Valtakunnallisen olosuhdekehitysohjelman tavoitteena on lisätä lasten ja nuorten liikunnallista aktiivisuutta. Vuonna 2014 alkanut Ässäkenttä-ohjelma on S-ryhmän ja Palloliiton yhteinen hanke, jonka tavoitteena on rakentaa kaikkiaan 100 monitoimikenttää suomalaisten alakoulujen pihoille.
Tutustu Ässäkenttäohjelmaan >>

Yhteistyösopimuksen myötä S-ryhmä tarjoaa Suomen Palloliitolle ja sen piireille majoitus-, kokous- ja tapahtumakokonaisuuksia Sokos Hotels ja Radisson Blu -ketjujen hotelleissa. Joukkueille on tarjolla myös Sporttiklubi.fi:n hotelliedut kaikissa hotelleissa.

Ticketmaster Suomi

Ticketmaster Suomi on alan markkinajohtaja Suomessa ja takana on jo yli 60 vuoden kokemus luotettavasta lipunvälitystoiminnasta. Ticketmaster Suomen kokonaisuus takaa ensiluokkaisen osaamisen, näkemyksen ja asiantuntemuksen lipunvälitystoiminnan maailmasta.

Yrityksen jakeluverkosto kattaa koko Suomen ja heidän välittämiään lippuja ja lahjakortteja voi ostaa kätevästi ja vaivatta verkkokaupasta, ammattitaitoisesta puhelinpalvelusta, täyden palvelun lippukaupoista sekä noutaa lähimmästä R-kioskista. Ticketmaster Suomi on osa maailman suurinta tapahtumanjärjestäjää Live Nationia. Ticketmaster toimii kumppanina myös Huuhkajien koti-otteluiden lipunmyynnissä.