Volkswagen

Volkswagen haluaa kannustaa ja kuljettaa suomalaista jalkapalloperhettä

VV-Auto Group Oy/Volkswagen-henkilöautot on solminut yhteistyösopimuksen Suomen Palloliiton ja Veikkausliigan kanssa. Yhteistyökumppanuus kattaa miesten ja naisten A-maajoukkueet, futsal- ja nuorten maajoukkueet, Perhefutis-seurakehityshankkeen sekä Veikkausliigan.

Vuoden 2016 eniten rekisteröity henkilöautomerkki Suomessa tarjoaa laajan malliston myös jalkapalloperheen tarpeisiin. Mallistosta löytyy niin pienempiä kuin runsaasti tilaa ja muunneltavuutta tarjoavia malleja perheen ja vapaa-ajan tarpeisiin. Tutustu >>

Perhefutis-toiminnan kautta jalkapallo tutuksi

Perhefutis-seurakehityshanke aktivoi paikalliset jalkapalloseurat järjestämän toimintaa erityisesti alle kouluikäisille lapsille vanhempineen eri puolilla Suomea. Konseptin myötä pieni lapsi saa ensimmäisen kosketuksensa jalkapalloon yhdessä vanhemman tai muun tutun aikuisen kanssa. Toiminnassa korostuu kiireetön, jokaisen lapsen omassa tahdissa etenevä toiminta, monimuotoinen yhdessä liikkuminen ja lapsen ja aikuisen vuorovaikutuksen vahvistaminen. Lapset oppivat käyttämään kehoaan kokonaisvaltaisesti ja toiminnassa opetellaan motorisia taitoja, joiden avulla liikunnan lajitaitojen oppiminen mahdollistuu myöhemmässä vaiheessa.