Veikkaus

Veikkaus on yksi Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Veikkaus tukee erityisesti kansallisen kilpailutoiminnan sekä seurajalkapallon kehittämistä. Lisäksi Veikkaus on mukana viemässä miesten, naisten ja U21-maajoukkueitta kohti menestystä.

Veikkaus tukee Palloliiton tavoitteita ja toimenpiteitä, joiden tarkoituksena on edistää päämäärätietoista, vastuuntuntoista ja eettisesti kestävää suomalaista jalkapalloa, jonka perustana ovat urheilun ja suomalaisen yhteiskunnan perusarvot.Veikkaus on merkityksellinen yhteiskunnallisen arvon tuottajana. Pelaajien ja pelimyyjien ansiosta yhteiseen hyvään kertyy vuosittain yli miljardi euroa.

Veikkausvoittovaroilla suomalaiset voivat harrastaa, liikkua, pysyä terveenä ja niillä tuetaan myös monenlaista vapaaehtoistoimintaa. Pelien tuotoilla autetaan myös arjen kriisitilanteissa, tuetaan erityisryhmiä sekä tieteen tekemistä ja hevosurheilua. Ilman avustuksia jäisi myös moni kulttuurielämys kokematta.