Itä-Suomen piiri

Taitokilpailut

yllatys2.jpg
Seurojen taitokilpailut järjestetään toukokuussa ja elokuussa   - vuonna 2017 kilpailut järjestetään viidellä paikkakunnalla.   Seurat saavat itse päättää montako pelaajaa/ikäryhmä aluekilpailuihin lähettävät. Pelaajat voivat osallistua yhdellä paikkakunnalla sekä toukokuun että elokuun kilpailussa. Ilmoittautuminen kilpailuihin tapahtuu seurojen kautta taitokilpailujen tietokantaan. Seuran tunnukset saat jaakko.pulkkinen@palloliitto.fi Taitokilpailuissa on sarjat F8 - C15 ikäisille!

Paikka Aika/Toukokuu Tulokset Ilmoittautuminen
päättyy
Aika/Elokuu Tulokset
Iisalmi 17.5. klo 17.00 >>>>>>
Joensuu, Mehtimäki 9.6. klo 17.00
Joensuu, Koillispuisto 19.5. klo 17.00     25.8.
Kuopio 18.5. klo 17.00 >>>>>>   17.8.
Siilinjärvi 31.5. klo 17.15
Pieksämäki 16.5. klo 17.00 >>>>>>   14.8.

Piirinmestaruuskilpailut  28.10.

Seurojen taitokilpailuiden perusteella selviää osanottajat la 28.10 Kuopio-hallissa järjestettävään piirin taitokilpailuun. Suuren osallistujamäärän ansioista Piirin taitokilpailut järjestetään porrastetusti. C15 - D12 -ikäiset tytöt ja pojat aloittavat kilpailut klo 10.00 ja E11 - F8 -ikäisten kilpailut alkavat klo 13.00. Ole ajoissa kilpailupaikalla. Piirin taitokilpailuihin pääsee kaikki pelaajat, jotka suorittavat kultaisen, hopeisen tai pronssisen taitomerkin seurojen kevätkilpailuissa toukokuussa tai seurojen taitokilpailuissa elokuussa. Piirin taitokilpailuihin ilmoittautuminen tapahtuu kootusti seurojen kautta.

Valtakunnalliset taitokilpailut järjestetään Oulussa xx.xx. Itä-Suomen piiristä Valtakunnallisiin taitokilpailuihin saavat osallistumisoikeuden kaikki E10 - C15 -ikäluokkien piirinmestarit ja ko. ikäryhmistä Piirin taitokilpailuissa kultaisen merkin suorittaneet pelaajat.

Tästä taitokilpailujen säännöt 2017
Ennätyksiä historiaa ym.. >>>>>