International Clinic for Futsal Coaches

Suomalaisten valmentajien on nyt mahdollista ilmoittautua mukaan yhteiselle omakustanteiselle koulutusmatkalle Italian Milanoon, kahdeksatta kertaa järjestettävään International Clinic for Futsal Coaches -tapahtumaan. Koulutuksen järjestävät monikansalliset FutsalCoach- ja Futsal Clinic -verkostot. Palloliitto myöntää koulutukseen osallistumisesta täydennyskoulutustunteja UEFA Futsal B -lisenssivalmentajille ennalta sovitun raportointitehtävän palauttamisen jälkeen. Raportointitehtävän muoto (esim. henkilökohtainen oppimispäiväkirja tai yhteisraportti) sovitaan ilmoittautumisajan päätyttyä, kun koulutusmatkalle osallistuvien UEFA Futsal B -valmentajien lukumäärä on selvillä.

Yhteisilmoittautumisella saadaan laskettua koulutuksen valmentajakohtaisia osallistumiskustannuksia, mutta tapahtumaan on mahdollista ilmoittautua myös omatoimisesti. Koulutusmatkaan liittyvät matka- ja majoitusvaraukset ilmoittautuvien odotetaan hoitavan omatoimisesti tai koulutusmatkalle osallistuvan valmentajajoukon tarkentumisen jälkeen yhdessä sopien.

Ajankohta: 28.–30.6.2019
Ilmoittautuminen: yhteisilmoittautumisesta kiinnostuneet ti 30.4.2019 mennessä sähköpostiosoitteeseen koulutus@palloliitto.fi
Paikka: Milano, Italia
Pääkohderyhmä: UEFA Futsal B-koulutetut valmentajat