Yhteistyö- ja palvelukumppanit

Suomen Palloliiton yhteistyö- ja palvelukumppanit eri toimialoilta ovat mukana tukemassa jalkapallon kehitystyötä ja menestystä. Palloliiton kumppanit ovat: AON, Daikin Finland, DLA Piper, Elämysmatkat, Europcar, HP, Kingis, Lippupiste, OutsourceIT, Polar, PunaMusta, Rantalainen, Rexona, Salesforce, Scandic, Sinebrychoff, Stadium, Subway, Turo Tailor, Vaasan, Vetonaula, Viking Line, VR, Wolt ja Xiaomi.

AON FINLAND OY

Aon tarjoaa Suomen Palloliiton lisenssipelaajille monipuolista vakuutusturvaa. Aon on maailman johtava riskienhallintaan ja vakuutusvälitykseen erikoistunut palveluntuottaja, jonka asiakkaita Suomessa ovat suuret ja keskisuuret yritykset. Liiketoiminta on organisoitu maailmanlaajuiseksi verkostoksi, jossa toimii 59.000 asiantuntijaa 120 maassa. Aon Finland on kasvanut vuodesta 1994 markkinajohtajaksi Suomessa. Osana Aon-konsernia, Aon Finlandilla on käytössään monipuoliset globaalit resurssit, osaaminen sekä laajat yhteydet maailmanlaajuisille vakuutusmarkkinoille.

Daikin finland

Maailman johtava lämmitys-, jäähdytys- ja ilmanvaihtoratkaisujen toimittaja Daikin ja Suomen Palloliitto ovat aloittaneet yhteistyön, joka kattaa laajasti jalkapallotoimintaa maajoukkueesta ruohonjuuritasolle. Lue lisää >>

DLA Piper

Täyden palvelun liikejuridiikan asianajotoimisto DLA Piper Finlandin ja Suomen Palloliiton yhteistyökumppanuuden keskiössä on naisten A-maajoukkueen kautta rakentuva yhteistyö. Yhteistyön keskeisenä tavoitteena on vahvistaa yritys- ja urheilumaailman yhdenvertaisuutta sekä kulttuuria, jossa kuka tahansa voi loistaa aidosti omana itsenään. Loppuvuodesta 2020 käynnistyneessä pitkäaikaisessa yhteistyössä keihäänkärkenä on naisten A-maajoukkue sekä jalkapallon vahvistaminen naisten ja tyttöjen sekä koko perheen yhteisenä lajina. Lue lisää yhteistyöstä >>

ELÄMYSMATKAT

Elämysmatkat on vuonna 1993 perustettu Suomen suurin urheilumatkojen järjestäjä. Elämysmatkat toimii Suomen Palloliiton matkapalvelukumppanina vastaten maajoukkueiden ja henkilökunnan matkustamisesta. Lisäksi Elämysmatkat järjestää fanimatkoja mm.Huuhkajien EM-karsinnan vierasotteluihin. Fanimatkat löydät Elämysmatkojen verkkokaupasta

EUROPCAR

Europcar on Suomen johtava autovuokraamo ja osa kansainvälistä Europcar Mobility Groupia.Yrityksellä on Suomessa 56 toimipistettä niin kaupungeissa kuin kaikilla suurimmilla lentokentillä.

HP

HP on Suomen Palloliiton teknologiakumppani.

kingis

Kingis on Rexonan ohella osa Palloliiton ja Unileverin välistä yhteistyötä.

Lippupiste oy

Lippu.fi on Palloliiton uusi lipunmyynti- ja markkinointikumppani. Lue yhteistyöstä >>

OutsourceIT

OutsourceIT on suomalainen ICT-palveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Palvelukumppani OutsourceIT toimittaa Palloliiton monitoimi- ja kopiointilaitteet.

Polar

Palloliitto ja Polar Electro ovat tehneet teknistä yhteistyötä jo useita vuosia. Polarin tuotteilla ja palveluilla on keskeinen rooli suomalaisen jalkapallon kehitystyössä pelin kehittyessä yhä vaativammaksi pelaajien fyysisiä ominaisuuksia kohtaan. Polar on myös vahvasti mukana Palloliiton valmentajakoulutuksessa tarjoten Palloliiton käyttöön eri maiden huippuseurojen ja maajoukkueiden kanssa kanssa kerättyjä kokemuksia ja osaamista. Vastaavasti Polarin tuotekehitys saa palautetta ja kehitysideoita Palloliitolta laitteisiin ja palveluihin liittyen. Kaikki Suomen maajoukkueet käyttävät Polar Team Pro –laitteita maajoukkueleireillä.

PUNAMUSTA

Kotimainen PunaMusta on painotalo, jonka toiminta koostuu aikakaus-, sanomalehti- ja mainospainamisesta, suurkuvatulostuksesta sekä digitaalisen yritysnäkyvyyden kehittämisestä. Yhtiö on laajentunut voimakkaasti viimeisen vuoden aikana eri puolille Suomea yritysostojen kautta. PunaMusta toimittaa kaikki Suomen Palloliiton mainospainamiseen ja suurkuvanäkyvyyteen liittyvät tuotteet sekä muut painoalan tuotteet.

RANTALAINEN

Rantalainen on yli 850 taloushallinnon ammattilaisen yhtiö, joka tuottaa yritys- ja yhteisöasiakkaille lähes kaikkia taloushallinnon palveluja. Rantalainen on Palloliiton taloushallinnon kumppani ja tilitoimisto. Tämän lisäksi Rantalainen tulee jatkossa tarjoamaan myös jalkapalloseuroille asiantuntemusta ja kokonaisvaltaisia palveluratkaisuja taloushallinnon osalta.

rexona

Rexona ja Palloliitto ovat solmineet kahden vuoden yhteistyön. Rexona on mukana tukemassa molempia jalkapallon EM-kisoissa pelaavia A-maajoukkueita ja suomalaisia jalkapallokannattajia kohti ennennäkemättömiä suorituksia. Lue lisää yhteistyöstä >>

SALESFORCE

Salesforce on maailman johtava CRM-järjestelmä. Se on alusta eri asiakaskohtaamisten hallintaan, jonka avulla hoituvat esimerkiksi markkinointi, asiakaspalvelu, kenttähuolto tai verkkokauppa. Salesforce on Palloliiton IT Software Services -kumppani.

SCANDIC

Pohjoismaiden johtava hotelliketju Scandic on Suomen Palloliiton yhteistyökumppani majoitusasioissa. Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on toiminnassa tai kehitteillä yli 280 hotellia ja 57 000 huonetta 6 eri maassa. Scandic työllistää 18 000 tiimiläistä. Scandic Friends on Pohjoismaisen hotellialan suurin kanta-asiakasohjelma. hteistyös tarjoaa liiton kautta myös seuroille koko maan kattavan hotelliverkoston ja Scandic Sports Card -majoitus- ja ruokailukokonaisuuden. Hyvin nukutun yön jälkeen terveellinen, monipuolinen hotelliaamupala antaa energiaa turnauksiin. Lue yhteistyöstä >>

SINEBRYCHOFF

Sinebrychoff on Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikeyritys, joka valmistaa oluita, siidereitä sekä virvoitus- ja energiajuomia. Sinebrychoff valmistaa ja myy The Coca-Cola Companyn juomat Suomessa. Palloliiton ja Sinebrychoffin yhteistyön myötä Palloliiton tapahtumissa käytetään The Coca-Cola Companyn virvoitusjuomia ja vesipulloja.

Stadium

Stadium, Pohjoismaiden suurin urheilukauppaketju, on Palloliiton virallinen urheilutuotetoimittaja. Palloliiton ja Stadiumin välinen yhteistyö alkoi jo keväällä 2014, ja jatkuu uusitun sopimuksen myötä aina vuoden 2024 loppuun asti. Yhteistyön myötä Stadium on yksinoikeudella maajoukkueiden kannattajatuotteiden jälleenmyyjä Palloliiton oman maajoukkueen verkkokaupan ohella. Stadium on myös Palloliiton virallinen erotuomarikauppa. Yhteistyön tavoitteena on yhdessä saavuttaa sekä urheilullista että myynnillistä menestystä ja vahvistaa molempia tuotemerkkejä sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla. Lue lisää yhteistyöstä >>

SUBWAY

Subway on Kansallisen Liigan uusi pääyhteistyökumppani. Yhteistyön kautta on tarkoitus rakentaa paitsi inklusiivisuutta, myös modernia huippu-urheilua. Lue lisää yhteistyöstä >>

TURO TAILOR

Turo Tailor on suomalainen vaatetuskonserni, joka on erikoistunut miesten pukuihin. Turo vaatettaa Suomen Palloliiton henkilöstöä ja Huuhkajia. Turolta löydät myös tyylikkäät Huuhkajat-kannatustuotteet.

Vaasan

Leipomoyhtiö Vaasan, Suomen suosituimpien leipien leipoja, haluaa edistää suomalaista jalkapallokulttuuria ja lajin suosion kasvua entisestään sekä tukea sinivalkoisia maajoukkueita EM-kisahankkeissaan. Yhteistyön myötä Vaasan tuo Huuhkajat ja Helmarit myös kaupan kentälle ja leipähyllyihin. Lue lisää yhteistyöstä >>

Vetonaula

IT-palvelutalo Vetonaula tuottaa yritykselle helppokäyttöisen tietotekniikan kokonaisuuden. Vetonaula valitsee kokonaisuuteen asiakkaan liiketoimintaa tukevat palvelut, ohjelmat ja laitteet. Vetonaula myös vastaa palvelun toiminnasta ja tuesta käyttäjille. Vetonaula tuottaa Palloliitolle toimivan kokonaisratkaisun, joka sisältää työasemat, palvelinratkaisut, Office 365 -viestintäpalvelun ja koko Palloliiton henkilöstön käytettävissä olevan käyttäjätuen. Yhteistyön tavoitteena on tuottaa Palloliitolle helppokäyttöinen ja luotettava tietotekniikkaratkaisu pitkällä käyttöelinkaarella. Tämä saavutetaan modernisoimalla laiteympäristöä, hybrid cloud –palvelutoteutuksella, eli yhdistelemällä eri palvelutuotantomalleja ja tarjoamalla ihmisystävällistä tukipalvelua.

VIKING LINE

Viking Line kuljettaa mm. ikäluokkamaajoukkueet Baltiaan. Viking Linella on pitkät perinteet suomalaisten jalkapallojoukkueiden, pelaajien ja fanien kuljettamisesta peli- ja turnausmatkoille Pohjoismaihin ja Baltiaan.

VR

VR ja Suomen Palloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka keskeisenä tavoitteena on suomalaisen jalkapalloperheen entistä ympäristöystävällisempi liikkuminen paikkakunnalta toiselle. Yhteistyösopimuksen kautta pyritään ohjaamaan suomalaisen jalkapalloperheen jäseniä – niin joukkueita kuin kannattajiakin – entistä vahvemmin junaliikenteen käyttäjiksi. Lue lisää yhteistyöstä >>

Wolt

Ruoan välitys- ja kuljetuspalveluihin erikoistunut teknologiayritys Wolt ja Suomen Palloliitto ovat aloittaneet pitkäaikaisen yhteistyökumppanuuden. Woltilla on mahdollista tilata myös fanituotteitamme. Lue lisää yhteistyöstä >>