Motonet

Motonet ja Suomen Palloliitto ovat solmineet nelivuotisen yhteistyösopimuksen, jonka myötä Motonet on osa Sukupolvien Unelmaa ja yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista.

Motonet haluaa olla mukana tukemassa suomalaista jalkapalloa kokonaisuutena ja erityisesti parantaa harrastusmahdollisuuksia juniori- ja ruohonjuuritasolla.

− Tavoitteenamme on auttaa olosuhteiden ja toiminnan kehittämisessä niin, että kynnys jalkapallon harrastamiseen olisi mahdollisimman matala. On hienoa olla osana suurta jalkapalloperhettä nostamassa jalkapalloa koko kansan lajiksi aina pelaajista katsomoihin asti, kertoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola.

Motonet-tavarataloista löytyy myös Huuhkajat-tuotteita.

Motonet on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 33 tavarataloa, joista 32 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa. Ne myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja -tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2017 oli n. 300 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1500 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin.

www.motonet.fi
#unelmatalkoot