LähiTapiola

Sukupolvien Unelma -hankkeen myötä LähiTapiola solmi Palloliiton kanssa nelivuotisen yhteistyösopimuksen.

LähiTapiola korostaa toiminnassaan paikallisuutta ja on jo pitkään tukenut niin kulttuuri- kuin liikuntatoimintaakin. Yhteistyö tuo LähiTapiolan vahvasti mukaan myös suomalaiseen jalkapalloon sen kaikilla tasoilla.

Sukupolvien Unelma on paljon muutakin kuin vain arvokisaunelman tavoittelua ja LähiTapiolan kautta korostuu ennen kaikkea sen merkitys ruohonjuuritasolla, siellä missä liikkuminen ja pelaaminen on tärkeämpää kuin kilpailullinen menestys.

- Haluamme osaltamme olla mukana edistämässä lasten ja nuorten liikkumista ja tukea mahdollisimman monen nuoren jalkapalloharrastusta. Yhteiskuntavastuun näkökulmasta seuratoiminta on yksi parhaista perheitä tukevista lastensuojelutoimista, sanoo LähiTapiolan markkinointijohtaja Olli-Pekka Pohjanmäki.

Palloliitossa LähiTapiola nähdään vahvana lisänä koko suomalaiselle jalkapalloperheelle. Yhteistyössä LähiTapiolan kanssa on toteutettu Futisvanhemman startti, johon on koottu tietoa aloittelevan jalkapalloilijan vanhemmille. www.futisstartti.fi >>