LähiTapiola

LähiTapiola on yksi Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. LähiTapiola korostaa toiminnassaan paikallisuutta ja on jo pitkään tukenut niin kulttuuri- kuin liikuntatoimintaakin. Yhteistyön myötä LähiTapiola on vahvasti mukana myös suomalaisessa jalkapallossa sen kaikilla tasoilla.

LähiTapiolan ja Palloliiton yhteistyö näkyy erityisesti ruohonjuuritasolla, siellä missä liikkuminen ja pelaaminen on tärkeämpää kuin kilpailullinen menestys.

- Haluamme osaltamme olla mukana edistämässä lasten ja nuorten liikkumista ja tukea mahdollisimman monen nuoren jalkapalloharrastusta. Yhteiskuntavastuun näkökulmasta seuratoiminta on yksi parhaista perheitä tukevista lastensuojelutoimista, sanoo LähiTapiolan markkinointijohtaja Olli-Pekka Pohjanmäki.

Palloliitossa LähiTapiola nähdään vahvana lisänä koko suomalaiselle jalkapalloperheelle. Yhteistyössä LähiTapiolan kanssa toteutetaan Futisstartti. Futisstartti-koulutukset ovat seurojen Suomen Palloliiton tuella järjestämiä tapahtumia, joiden avulla varmistetaan aloitteleville lapsipelaajille hauska, turvallinen ja kehittävä jalkapalloharrastus, jossa vanhemmat ovat aktiivisesti mukana. Lue lisää Futisstartista >>