Pääyhteistyökumppanit

Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppanit ovat Eezy, Ilta-Sanomat, LähiTapiola, Motonet, Veikkaus ja Volkswagen.

Eezy

Suomen monipuolisin henkilöstöpalveluja tarjoava yritys Eezy Oyj ja Suomen Palloliitto ovat solmineet sopimuksen, jonka myötä Eezy on yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Eezy tuottaa tapahtumapalveluita Palloliiton järjestämiin tapahtumiin. Eezyn ja Palloliiton yhteistyössä tutkitaan lisäksi konkreettisesti mahdollisuutta kehittää työllistymisen mahdollistavia malleja jalkapalloympäristössä. Tavoitteena on löytää keinoja, joilla työ ja urheilu olisi helpointa yhdistää.

ILTA-SANOMAT

Ilta-Sanomat toimii suomalaisen jalkapallon strategisena kumppanina ja kehittää yhdessä Palloliiton kanssa jalkapallon suosiota Suomessa. Yhteistyön myötä ISTV:n jalkapalloaiheinen sisältö kasvaa merkittävästi ja ISTV esittää runsaasti myös mm. jalkapallon Miesten Suomen Cupin otteluita jo kuluvan kauden lohkovaiheesta tammikuusta 2018 alkaen.

LÄHITAPIOLA

LähiTapiola on vahva paikallinen toimija ja tukee Sukupolvien Unelmaa yhdessä Palloliiton kanssa keskittyen etenkin sinne missä unelmat vasta orastavat - grassroots-tasolle.

MOTONET

Motonet on mukana kehittämässä suomalaista jalkapalloa kokonaisvaltaisesti ja haluaa olla erityisesti parantamassa harrastusmahdollisuuksia juniori- ja ruohonjuuritasolla #unelmatalkoot-teemalla.

Lue lisää yhteistyöstä >>

veikkaus

1.1.2017 Veikkaus, RAY ja Fintoto yhdistyivät ja Suomeen syntyi uusi Veikkaus. Veikkaus on yksi Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Veikkaus tukee erityisesti kansallisen kilpailutoiminnan sekä seurajalkapallon kehittämistä. Lisäksi Veikkaus on mukana viemässä miesten, naisten ja U21-maajoukkueitta kohti menestystä.

Lue lisää yhteistyöstä >>

Volkswagen

VW-Auto Group Oy/Volkswagen-henkilöautot on solminut yhteistyösopimuksen Suomen Palloliiton ja Veikkausliigan kanssa. Yhteistyökumppanuus kattaa miesten ja naisten A-maajoukkueet, futsal- ja nuorten maajoukkueet, Perhefutis-seurakehityshankkeen sekä Veikkausliigan.

Sopimuksen myötä Palloliitto on käynnistänyt alle kouluikäisille lapsille ja heidän vanhemmilleen suunnatun Perhefutis-toiminnan. Tämän valtakunnallisen konseptin tavoitteena on aktivoida ja vahvistaa matalan kynnyksen harrastustoimintaa Perhefutiksen muodossa.

Tutustu yhteistyöhön >>