Pääyhteistyökumppanit

Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppanit ovat Eezy, Elisa, Ilta-Sanomat, LähiTapiola, Motonet, Veikkaus ja Volkswagen.

Eezy

Suomen monipuolisin henkilöstöpalveluja tarjoava yritys Eezy Oyj ja Suomen Palloliitto ovat solmineet sopimuksen, jonka myötä Eezy on yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Eezy tuottaa tapahtumapalveluita Palloliiton järjestämiin tapahtumiin. Eezyn ja Palloliiton yhteistyössä tutkitaan lisäksi konkreettisesti mahdollisuutta kehittää työllistymisen mahdollistavia malleja jalkapalloympäristössä. Tavoitteena on löytää keinoja, joilla työ ja urheilu olisi helpointa yhdistää.

ELISA

Elisa ja Suomen Palloliitto ovat solmineet vuodet 2020-22 kattavan sopimuksen, jonka myötä Elisasta tulee yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Yhteistyössä korostuu ennen kaikkea yhteisöön kuulumisen merkitys ja tavoitteena on entisestään edistää kotoutumista seuratoiminnan kautta.

ILTA-SANOMAT

Ilta-Sanomat toimii suomalaisen jalkapallon strategisena kumppanina ja kehittää yhdessä Palloliiton kanssa jalkapallon suosiota Suomessa. Yhteistyön myötä ISTV:n jalkapalloaiheinen sisältö kasvaa merkittävästi ja ISTV esittää runsaasti myös mm. jalkapallon Miesten Suomen Cupin otteluita. Kaudella 2020 kaikki Veikkausliigan, Subway Kansallisen Liigan ja Miesten Suomen Cupin ottelut näkyvät suorina lähetyksinä Sanoman Ruutu-palvelussa.

LÄHITAPIOLA

LähiTapiola on vahva paikallinen toimija ja tukee Sukupolvien Unelmaa yhdessä Palloliiton kanssa keskittyen etenkin sinne missä unelmat vasta orastavat - grassroots-tasolle.

MOTONET

Motonet on mukana kehittämässä suomalaista jalkapalloa kokonaisvaltaisesti ja haluaa olla erityisesti parantamassa harrastusmahdollisuuksia juniori- ja ruohonjuuritasolla #unelmatalkoot-teemalla. Motonet-myymälöistä löytyy myös Huuhkajat-tuotteita.

veikkaus

Veikkaus on yksi Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Veikkaus tukee erityisesti kansallisen kilpailutoiminnan sekä seurajalkapallon kehittämistä. Lisäksi Veikkaus on mukana viemässä Huuhkajia, Helmareita ja Pikkuhuuhkajia kohti menestystä.

Volkswagen

VW-Auto Group Oy/Volkswagen-henkilöautot on solminut yhteistyösopimuksen Suomen Palloliiton ja Veikkausliigan kanssa. Yhteistyökumppanuus kattaa miesten ja naisten A-maajoukkueet, futsal- ja nuorten maajoukkueet, Perhefutis-seurakehityshankkeen sekä Veikkausliigan.

Sopimuksen myötä Palloliitto on käynnistänyt alle kouluikäisille lapsille ja heidän vanhemmilleen suunnatun Perhefutis-toiminnan. Tämän valtakunnallisen konseptin tavoitteena on aktivoida ja vahvistaa matalan kynnyksen harrastustoimintaa Perhefutiksen muodossa.

Tutustu yhteistyöhön >>