Info erotuomareille 2/2018

LASKUTUS:

• Palkkiot tulee laskuttaa saman kuukauden loppuun mennessä.
  • Jos on listalla pelejä, joita ei laskuta (esim. ei ole ollut pelissä), niin niistä tieto mira.pyhala@palloliitto.fi
  • Alla olevat matkustustavat ovat valittavissa/käytettävissä Tasossa laskuttaessanne pelejä
    • Auto - liiton pelit sekä miesten jalkapallo Kolmonen (0,43€)
    • Auto30 - PSL sekä piirin muut pelit (0,30€)
    • mp – moottoripyörä (0,23€)
    • mopo (0,17€)
    • pyörä (0,10€)
    • julkinen (syötä summa 6,60€)​
  • Jos samalla kenttäalueella on useampi kuin yksi peli, on oikeutettu vain yhteen matkakorvaukseen, meno- ja paluu. Esim. jos on 2 peliä (klo 12 ja 14), niin laskutus molemmista peleistä 3,30€

KOULUTUKSET:

Koulutukset löytyy https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/palvelut-erotuomareille/erotuomarikoulutus/pohjois-suomi

Muistakaa ilmoittautua ajoissa koulutuksiin, viimeistään viikko ennen koulutusta

EROTUOMARIPASSIT:

Muistattehan käydä uudistamassa erotuomaripassinne Pelipaikassa. Tarkistakaa siellä myös yhteystietonne, varsinkin sähköpostiosoite. Erotuomaripassi/kortti tulee nykyään sähköpostiin.

Pelipaikkaan kirjautumista varten tarvitset PalloId:n, jos et muista sitä niin laita sähköpostia mira.pyhala@palloliitto.fi.

Erotuomaripassi maksaa 40/45 euroa, jos ei sinulla ole jo voimassaolevaa jalkapallo- tai futsalpassia.

Ohjeet uudistamiseen:

Roolin lisääminen, jos ei ole ollut erotuomaripassia aikaisemmin:

ASETTELU:

Tarkistakaa uudet asettelujaksot linkistä:

VARUSTEET 2018:

Stadium ja Nike ovat Palloliiton uusia yhteistyökumppaneita myös erotuomariasuissa. Alla olevasta linkistä näette malliston, josta näette uudet Niken erotuomariasut. Asuja ei voi käydä suoraan ostamassa Stadiumista kyseisillä hinnoilla vaan ne tilataan erikseen. Erotuomarikerhojen jäsenet tekevät tilaukset kerhojensa kautta. Kerhoihin kuulumattomat voivat toimittaa tilauksensa sähköpostilla mira.pyhala@palloliitto.fi