Ilmianna futisäiti!

Varoitusviesti

Tämän lomakkeen lähetystoiminto on asetettu pois päältä.

Jalkapallojuniorin vanhemman arki ei aina ole pelkkää juhlaa. Loputon määrä kuskaamista, pelikamojen pesua, eväiden tekoa ja kentän laidalla värjöttelemistä. Nuo arkiset asiat ovat kuitenkin juuri ne, jotka jokainen pelaaja tulee muistamaan koko ikänsä. Se miten aina löytyi kyyti treeneihin, puhtaat pelikamat, eväät turnausreissulle ja kannustava ääni katsomosta silloinkin kun kentällä ei mennyt ihan putkeen. Futisäiti - olet tärkeä! <3

siksi Haluamme muistaa sinua äitienpäivänä!

Ilmianna itsesi meille alla olevalla lomakkeella. Jos sinulla on vinkki, jonka olet oppinut vuosien varrella, ja jonka haluaisit jakaa muille futisäideille heidän arkensa helpottamiseksi, kirjoita se myös alla olevaan kenttään.

Kaikki ilmiannetut futisäidit saavat äitienpäivänä sähköpostiinsa onnitteluvideon Suomen maajoukkueilta, leikkimielisen futisäidin selviytymispaketin, jossa on vinkkejä helpottamaan futisarkea, sekä kutsun tulla katsomaan veloituksetta Suomen naisten A-maajoukkueen MM-karsintaottelua Itävaltaa vastaan perjantaina 8.6. Telia 5G Areenalle Helsinkiin. Lisäksi kaikkien ilmiannettujen futisäitien kesken arvotaan kaksi Palloliiton kumppaneiden lahjoittamaa palkintoa, ja kaikkien vinkkinsä jättäneiden kesken lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan:

• Viking Linen lahjakortti, joka oikeuttaa kahden hengen risteilyyn Helsingistä Tukholmaan LYX-hytissä (arvo n. 300 €)
  • Yksi yö kahdelle hengelle vapaavalintaisessa Sokos Hotellissa sisältäen aamiaiset (arvo n. 130 €)
  • 100 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan (arvotaan vain vinkkinsä jättäneiden kesken)

Ilmianto on päättynyt. Kiitos kaikille itsensä ilmiantaneille futisäideille!

Arvonnan voittajat:
Viking Line lahjakortti: Sanna Jalonen
Sokos Hotels lahjakortti: Eveliina Kaakkolammi
Maajoukkueen verkkokaupan lahjakortti: Paulina Galazkiewicz

Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.