Respect Suomen Cup 2017

Miesten Respect Suomen Cupiin 2017 voivat osallistua Palloliiton jäsenseurojen aikuisten joukkueet, jotka osallistuvat liiton tai piirien viralliseen kilpailutoimintaan, ei kuitenkaan JKKI-joukkueet.

Cupin 1. ja 2. kierroksella mukaan tulevat kaikki ilmoittautuneet joukkueet lukuun ottamatta Veikkausliigan ja Ykkösen joukkueita, jotka tulevat mukaan alkuvuodesta 2017 pelattavaan 30 joukkueen lohkovaiheeseen.
Kaksi ensimmäistä kierrosta arvotaan viidestä alueellisesta arvontakorista. Ensimmäisellä kierroksella pelataan tarpeellinen määrä otteluita siten, että 2. kierroksella on mukana 64 joukkuetta. Myös kolmas kierros arvotaan alueellisesti. Neljännen kierroksen (16 joukkuetta) arvonta on valtakunnallinen.

Viidennen kierroksen otteluiden voittajat (4) jatkavat cupin lohkovaiheeseen, johon pääsevät lisäksi Ykkösen nousukarsintaan selviytyneet Kakkosen joukkueet, jos ne ovat ilmoittautuneet mukaan cupiin. Mikäli lohkovaiheen paikkoja jää täyttämättä, paikat jaetaan erillisen määräyksen mukaan cupin viidennellä kierroksella hävinneiden joukkueiden kesken.

Ilmoittautuminen kilpailuun on päättynyt.

pelipäivät

arvonta