Helsingin piiri

Koulu- ja päiväkotijalkapallo

Kaikki Pelissä -koulufutistapahtumat, Kaikki Pelissä -materiaalit sekä sekä opekoulutustilaisuudet on suunnattu koulu- ja päiväkotijalkapallon tukemiseen.

Koulut ovat tärkeä yhteistyökumppani jalkapalloseuroille. Yhteistyön kautta on mahdollistaa kehittää jalkapallon asemaan kouluissa sekä saada toimintaan mukaan uusia harrastajia. Koulujen Palloiluviikko on tarjonnut jalkapalloaiheisia materiaaleja vuosina 2001-2006. Vuoden 2007 alusta kaikki koulujalkapalloon liittyvät tapahtumat ja materiaalit siirtyivät Kaikki Pelissä -nimen alle. Vuonna 2009 myös päiväkotijalkapallo liitettiin mukaan.

1) Kaikki Pelissä -tapahtumat

2) Kaikki Pelissä -opemateriaalit

3) Kaikki Pelissä -opekoulutukset

4) Pustan ja Pampan futisseikkailu

5) Liikunta- ja futiskerhot

Ilmoittakaa tapahtumistanne piiriin. Kaikki pelissä nimikkeen alla seura saa käyttöönsä materiaalia opettajille ja kouluille.

Materiaalit on tarkoitettu tukemaan jalkapallon opetusta kouluissa ja päiväkodeissa, mutta ne soveltuvat myös seurojen ja joukkueiden toimintaan. Kaikki Pelissä -tapahtumista kerätty palaute on ollut erittäin positiivista. Seuroille tapahtumat luovat kontakteja koulujen kanssa. Samalla on mahdollisuus rekrytoida pelaajia esim. jalkapallokouluhin. Koulut, lapset ja opettajat ovat olleet kiitollisia ja tyytyväisiä. Kyseessä on toimiva konsepti, joka liikuttaa vuosittain tuhansia lapsia.

Kaikki Pelissä tarjoaa:

- helpon ja toimivan tavan tapahtumien järjestämiseen (Kaikki Pelissä –koulutapahtumat, päiväkotitapahtumat, koulukiertueet jne.)

- erinomaisen mahdollisuuden pelaajien rekrytointiin

- parasta mahdollista pr-työtä kunnan alueella (lapset, vanhemmat, opettajat, media jne.)

- koulu- ja päiväkotikontakteja

- mahdollisuuden jalkapallon aseman vahvistamiseen siellä, missä kaikki ikäluokat ovat

Lisätietoja: Silja Ranta, silja.ranta(at)palloliitto.fi, p. (09) 2292 9123