Helsingin piiri

Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle.
Puh. 2292 9115 tai sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen.

*******************''*******************************************************************************************************************************************

MA 5.6.2017 Malmin Palloseura hakee maalivahtivalmentajaa.Haemme kaudelle 2017-2018 seuraan maalivahtivalmentajaa hoitamaan yli 12-vuotiaiden poikien ja tyttöjen maalivahtivalmennusta. Valmennusryhmiä olisi 6-7 ja heillä kaksi kertaa viikossa maalivahtiharjoitukset. Työaika on noin 14-16 tuntia/viikko. Palkka maksetaan kuukausipalkkana myös taukojen aikana.
Jos kiinnostuit, niin lähetä avoin hakemus osoitteeseen ville.suojala@malminpalloseura.fi. Hakemus voi olla vapaamuotoinen, mutta siitä olisi hyvä ilmetä seuraavia asioita Valmentajakokemus (CV), Koulutustaso (valmentajakurssit), Lajitausta, Palkkapyyntö
Tehtävään kuuluu: Ryhmien harjoitukset, Yhteydenpito ikäluokkien valmentajiin ja joukkueenjohtajiin, MV-valmennuksen kehittäminen yhdessä valmennuspäällikön kanssa
Seurana tarjoamme:Asiallisen korvauksen, Seuran sisäistä ja palloliiton sekä piirin koulutusta, Päätoimisten tuen
Lisätietoja ja hakemukset:
Ville Suojala, Valmennuspäällikkö MPS, 0449739299, ville.suojala@malminpalloseura.fi
Veli-Pekka Rinne, Toiminnanjohtaja MPS, 0447006066. vellu@malminpalloseura.fi

KE 10.5.2017 Malmin Palloseura hakee vastuuvalmentajia ja valmentajia kaudelle 2017-2018
Malmin Palloseura etsii koko ajan uusia lasten ja nuorten valmentajia joukkoonsa. Meillä on yli 1100 jäsentä ja nuorimmissa ikäluokissa harrastajamäärät ovat suuria. Näin ollen etsimme joukkoomme jo kokemusta omaavia ja koulutettuja valmentajia sekä ohjaamisesta ja valmentamisesta kiinnostuneita henkilöitä toimimaan kokeneemman valmentajan apuna. Valmentajana sinun pystyy tulla sitoutumaan joukkueen tapahtumiin 3-5 kertaa viikossa ryhmästä riippuen.
Valmentajalta odotamme ennenkaikkea hyviä sosiaalisia taitoja ja kykyä toimia lasten ja nuorten parissa. Ymmärtää olevansa myös kasvattaja ja toimii pelaajia varten. Osassa tehtävistä voi aloittaa samantien. Seura tarjoaa koulutusmahdollisuuden sitoutuneelle valmentajalle.
Täytä hakemus: http://www.malminpalloseura.fi/valmennus/valmentajaksi-malmin-palloseuraa/
Lisätietoja:
Ville Suojala
Valmennuspäällikkö
ville.suojala@malminpalooseura.fi
0449739299

ti 25.4.2017 FC Viikingit hakee vastuu- ja apuvalmentajia juniorijoukkueisiin.
Valmentajalta/ohjaajalta edellytämme vastuullisuutta, tunnollisuutta, pitkäjänteisyyttä, positiivista asennetta ja aktiivista otetta sekä halua toimia lasten ja nuorten parissa. FC Viikingit järjestää aloittaville apuvalmentajille E-ohjaajakoulutuksia kaksi kertaa vuodessa. Lisäkoulutuksia myös tarjolla kiinnostuneille valmentajille/ohjaajille.
Esimerkiksi näissä joukkueissa voisi aloittaa valmennuksen välittömästi:
- P02 (C15) apuvalmentajia
- P09 (F8) apuvalmentaja
*Myös muiden ikäluokkien joukkueissa on tarve valmentajille*
Lähetä meille hakemuksesi, joka sisältää seuraavat tiedot:
- yhteystiedot
- valmentajakoulutus
- aiempi valmentajakokemus
- tavoitteesi valmentajana
- kuvaile itseäsi henkilönä
- toivomasi palkkio
Valmentaja on ennen tehtävän aloitusta velvollinen toimittamaan seuralle laissa ja viranomaisohjeissa määrätyt ilmoitukset * rikosrekisteriotteen*, koska hän tulee työskentelemään lasten ja nuorten parissa
Nappulapäällikkö: Amine Rchidi puh. 0413639801  amine.rchidi@fcviikingit.com
Junioripäällikkö: Pete Pasanen puh.  040 506 0907 pete.pasanen@fcviikingit.com
Valmennuspäällikkö: Juha Moilanen puh. 050 461 7046 juha.moilanen@fcviikingit.com

MA 6.3.2017 Käpa 05 AC etsii valmentajaa valmennusryhmäänsä
Joukkueessamme on kaksi peliryhmää, jotka pelaavat haaste- ja kilpatason pelejä. Joukkueessa on tällä hetkellä 23 pelaajaa. Talvella pelaamme lisäksi myös futsalia. Joukkueessamme toteutetaan Käpan pelifilosofiaa, keskiössä ovat pallonhallintaan perustuva pelitapa ja Ekkono-metodiin perustuvat harjoitukset.
Kesällä pelaamme D12 piirisarjaa kahdella ryhmällä, joista toinen pelaa ykkösessä ja toinen kolmostasolla. Näiden lisäksi osallistumme aktiivisesti erilaisiin turnauksiin ja tapahtumiin. Kesäaikana harjoittelemme Käpylässä ti 16:30-18:30, ke 16:30-18:30 ja su 19-20:30. Lisäksi koulujen loma-aikana harjoittelemme ainakin kerran viikossa päiväsaikaan.
Valmennusryhmäämme kuuluu tällä hetkellä kaksi koulutettua valmentajaa, mutta pelaajamäärän takia sekä valmentajien muiden kiireiden takia tarvitaan ryhmään ehdottomasti vahvistusta. Tämä on hyvä paikka kartuttaa omaa valmennusosaamista ja saada lisää kokemusta.
Jos kiinnostuit ota yhteyttä, Kalle Hakkola / vastuuvalmentaja kalle.hakkola@gmail.com 0503447615

******************************************************************************************************************************************************************************