Uudenmaan piiri

Fortum-tutor

Palloliitto ja Fortum aloittivat vuonna 2009 valtakunnallisen Fortum Tutor -ohjelman, jonka tavoitteena on kehittää lasten jalkapallovalmennusta. Ohjelma on saanut erinomaista palautetta sekä seuroilta että lasten valmentajilta. Ohjelma jatkuu sen vuoksi myös kaudella 2011 .

Kyseessä on ainutlaatuinen ohjelma, jonka idea on kehittää juniorijalkapalloilun parissa toimivien ohjaajien ja valmentajien taitoja ja antaa heille välineitä valmennustyöhön. yhteinen tavoitteemme on, että lapset saavat kasvaa ympäristössä, joka kannustaa niin liikunnan iloon kuin yhdessäolon pelisääntöihin.

Tutor-ohjelman kohderyhmänä ovat alle 12-vuotiaiden lasten valmentajat. Erityisesti panostamme 5-8-vuotiaisiin, joiden valmentajat kaipaavat tällä hetkellä eniten tukea ja työvälineitä valmennustyöhönsä. Tutor-toiminnan avulla haluamme taata nuorimmille jalkapalloharrastajille laadukasta valmennusta sekä innostavan ja kannustavan harrastusyhteisön.

Lue lisää ohjelmasta

fortumtutor_3.jpg