Farmisopimuskaavake jalkapallo 2020

Farmisopimus tulee aina laatia ja lomake lähettää kilpailunjärjestäjälle viimeistään kahta (2) viikkoa ennen kuin kummallakaan sopimusosapuolella alkaa kauden ensimmäinen kilpailu. Valtakunnallisissa sarjoissa pelaavaa joukkuetta koskeva sopimus tulee lähettää kuitenkin viimeistään 28.2.2020 ja alueellisissa sarjoissa pelaavaa joukkuetta koskeva sopimus viimeistään 31.3.2020 mennessä. Painavista syistä voi kilpailun järjestäjä hyväksyä myöhemminkin laaditun sopimuksen, mutta sopimus tulee olla toimitettuna kilpailun järjestäjälle kuitenkin aina ennen aikaisemman kilpailun alkua.

Sopimuksesta perittävä rekisteröintimaksu määräytyy korkeammalla sarjatasolla pelaavan joukkueen mukaan ja sen määrä ilmenee sarjakohtaisesti alla olevasta sarjavalikosta. Rekisteröintimaksu laskutetaan seuralta erikseen.

Tästä lomakkeesta ilmenevät seurat ovat tehneet Palloliiton tai alueiden farmisopimussääntöjen mukaisen farmisopimuksen jalkapallon pelikaudelle 2020