8.6.2019, 19:00
Ratinan Stadion / Ratinan rantatie 1
,

EURO2020-karsintaottelu Suomi – Bosnia-Hertsegovina

Huuhkajien EM-karsintojen ensimmäinen kotiottelu pelataan lauantaina 8.6.2019 klo 19.00 Ratinan Stadionilla, Tampereella. Tule paikan päälle kokemaan ainutlaatuinen maaottelutunnelma. Tervetuloa kannustamaan Huuhkajat kohti vuoden 2020 jalkapallon EM-kisoja!

Liput otteluun tästä >>

Yksittäislippujen lisäksi myynnissä on myös kaikki kolme ottelua kattava lippupaketti, jolla liput saa lunastettu noin -20 % edullisemmin.

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua).

Ennakkoon* Portilta
A-katsomo 59,00 / 41,50 / 30,50 € 64,00 / 46,50 / 35,50 €
B-katsomo (B2-B7) 48,50 / 34,50 / 25,50 € 53,50 / 39,50 / 30,50 €
B-katsomo (B1 ja B8) 38,00 / 27,50 / 20,00 € 43,00 / 32,50 / 25,00 €
Päätykatsomot (C ja D) 28,00 / 20,00 / 15,00 € 33,00 / 25,00 / 20,00 €
Joukkueliput** - / 322 / 242 €
Pelipassialennus*** n. -5 €
Kuukausikirjealennus**** n. -5 €
3 ottelun lippupaketti n. -20%

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Joukkuelippuja on tarjolla nuorille ja lapsille. Joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Joukkuelippujen myynti käynnistyy Ticketmasterissa 31.1.
*** Pelipassialennus koskee vain ennakkoon ostettuja lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Tarkistathan, että sinulla on Pelipaikan yhteystiedoissa oikea sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoite on oikea, etsi omasta sähköpostistasi viestejä lähettäjällä hello@palloliitto.fi. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio.
**** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi ja lunastaa heti etusi lipuista? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.

Ohjeita katsojille

Jos olet Bosnia-Hertsegovinan kansalainen tai kannattaja, tulee sinun tilata otteluliput vieraskatsomoon Bosnia-Hertsegovinan jalkapalloliitosta: www.nfsbih.ba/en/. Muissa katsomonosissa vierasjoukkueen kannatusliput ym. ovat kiellettyjä.

If you are a citizen or a supporter of Bosnia and Herzegovina, please order your tickets directly from Football Association of Bosnia and Hertzegovina: www.nfsbih.ba/en/. In other parts of the Stadium, the away team flags, etc. are forbidden.

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.

Voit olla kiinnostunut myös näistä