31.7.2021 (Koko päivä) - 1.8.2021 (Koko päivä)
Kenttämiehenkuja 5
,
Imatra

Cross Border Cup

HUIPPUTASON TURNAUS IMATRALLA!

Cross Border Cup -turnaus kokoaa yhteen kymmeniä kotimaisia juniorijoukkueita ja satoja pelaajia heidän perheidensä kanssa jalkapallon pariin.

Tavoitteena on korona-ajan jälkeen luoda Cross Border Cup:sta kansainvälinen turnaus, joka kerää kymmeniä kansainvälisiä joukkueita ja pelata osa vanhemmista ikäluokista Venäjällä.

Kansainvälisen Cross Border Cup -turnauksen tarkoituksena on yhdistää eri maiden jalkapallokulttuuria, jakaa valmennusasiantuntemusta, teknistä osaamista ja ylläpitää kansainvälisiä suhteita. Samalla halutaan tutustuttaa suomalaisia ja venäläisiä lapsia ja nuoria toisiinsa ja tuoda kummankin maan kulttuuria, kieltä ja toimintatapoja tutuksi.

Esimerkillä luodaan uusia toimintamalleja yhteistyöhön, mikä mahdollistaa muun muassa harjoitusotteluiden järjestämisen myös turnauksen jälkeen ja vaikkapa valmennusyhteistyön kehittämisen.

Tavoittena on myös kehittää huipputason juniorijalkapallotoimintaa ja saada mukaan parhaat joukkueet vanhemmissa ikäluokissa. Turnauksen arvoina kautta linjan ovat ystävyys, kumppanuus ja rehellisyys.

Toinen Cross Border Cup järjestetään 31.7.-1.8.2021

Kenelle?

Turnauksessa pelataan U8 lauantai (2013, 5v5, kilpa ja haaste, 10 joukkuetta tasossa), U9 sunnuntai (2012, 5v5, kilpa ja haaste, 10 joukkuetta tasossa), U10 lauantai ja sunnuntai (2011, 8v8, eliitti ja kilpa, 8 joukkuetta tasossa), U11 lauantai ja sunnuntai (2010, 8v8, eliitti ja kilpa, 8 joukkuetta tasossa), U12 lauantai ja sunnuntai (2009, 8v8 kilpa, 8 joukkuetta tasossa). Kaikki ottelut Ukonniemen loistavissa olosuhteissa.

Huom! Eliittisarjat ovat kutsusarjoja.

Miksi?

Suomessa pelaavat ikäluokat pääsevät nauttimaan Suomen kärkitason kylpylämajoituksista kävelymatkan päästä kentiltä. Koko perheen lomalla pääsevät lapset pelaamaan huipputason otteluita ja aikuiset rentoutumaan kylpylöiden tarjoamista palveluissa.

Miten pelataan?

5v5 sarjoissa kaikki joukkueet pelaavat päivän aikana neljä ottelua, 1x25min peliajalla. Ei sijoituksia. Kaikissa muissa sarjoissa (U10, U11, U12) pelataan kahdeksan joukkueen yksinkertainen sarja. Sarjan jälkeen pelataan sijoitusottelut sijoista 1-2 ja 3-4, jokainen joukkue pelaa siis seitsemän tai kahdeksan ottelua viikonlopun aikana. Peliaika on kaikissa 8v8 sarjoissa 1x20min.

Hinta?

5v5 sarjojen turnausmaksu joukkueelta on 120€. 8v8 sarjojen turnausmaksu on 240€. Jos saman seuran ikäluokasta ilmoittautuu toinen tai useampi joukkue, vähennetään näiden joukkueiden turnausmaksusta 40€.

Lisätiedot:

Voit olla kiinnostunut myös näistä

Espoo
Sipoo

HIPPO-turnaus / T15-haastetaso

Mikkeli
(Koko päivä)
(Koko päivä)

Marrasturnaus T15 11v11

Kannonkoski

- Ikäluokat P7-P10 (2015-2012).

- P7-P9 pelimuotona 5vs5, P10 8vs8.

- Osallistummismaksu 120 € / 160 €

Oulu