Webinaarisarja: Lasten valmentajien ydintaidot motivoivien, vaikuttavien ja innostavien harjoitustapahtumien luomiseen

Kolmiosainen webinaarisarjamme käsittelee lasten valmentajien ydintaitoja, joiden avulla luodaan lapsille motivoivia, innostavia ja vaikuttavia harjoitustapahtumia. Seminaarit toteutetaan Microsoft Teamsissa.

Kuvituskuva.Kuva: Jyri Sulander

16.6.2022 klo 23:43

Kolmiosainen webinaarisarjamme käsittelee lasten valmentajien ydintaitoja, joiden avulla luodaan lapsille motivoivia, innostavia ja vaikuttavia harjoitustapahtumia. Seminaarit toteutettiin Microsoft Teamsissa.

Webinaari 1: Maanantaina 6.6. kello 15:00-16:00
Innostava ja motivoiva lasten valmennus! Teemana oppiminen ja valmentajan palauteenantotaito.

Webinaari 2: Maanantaina 13.6 kello 15:00-16:00
Sujuvuutta lasten harjoituksiin! Teemana organisointitaidot, ryhmän hallinta ja lasten kohtaaminen.

Webinaari 3: Maanantaina 20.6. kello 15:00-16:00
Se kuuluisa vaatimustaso! Mitä vaatimustasolla lasten jalkapallossa tarkoitetaan ja miten sitä luodaan.
Tallenne >>

Webinaarisarjan puhujana toimii Samuel Bird. Tällä hetkellä HJK:ssa kaupunginosavastaavana ja taitokouluvalmentajana työskentelevä Samuel on koulutukseltaan nuoriso-ohjaaja sekä lasten ja nuorten erityisohjaaja. Psyykkisen ja sosiaalisen valmentajuuden asiantuntijuutta hän on kartuttanut kymmenen vuoden lasten valmennuksen urallaan lisäksi liikuntapsykologian ja kasvatuspsykologian opinnoilla.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä