Teemu Pukki: ”Oli positiivistakin, vaikkei ihan sellainen fiilis ole nyt”

Huuhkajien maalintekijä lauantaisessa Nations Leaguen ottelussa oli – ei niin yllättäen – Teemu Pukki, joka pamautti 1-0-johtomaalin pilkulta aivan tauon alla.

Teemu Pukki pettyneenä

4.6.2022 klo 22:43

Maali maistui ottelun alla sadasta A-maaottelusta palkitulle Huuhkajien kaikkien aikojen ykköstykille.

- Oli hyvin yleisöä paikalla, saimme hyvää kannustusta ja oli kiva tehdä maali. Hyvin se upposi. Joku siinä kuiski korvaan – taisi olla Pjanic – että vedä samaan kulmaan kuin viimeksi. Päätin sitten vetää toiseen, Pukki naurahti viitaten edelliskerran epäonnistumiseensa pilkulta Bosnia-Hertsegovinaa vastaan.

Vastustajan tasoitettua ottelun syvällä toisen jakson lisäajalla maalikaan ei kuitenkaan paljon lohduttanut.

- Kyllä meillä pelissä varsinkin ensimmäisellä puoliajalla oli positiivista - kai. Nyt tosin ei ihan sellainen fiilis ole, että jotain positiivista oli, kun voitto oli jo melkein käsissä, Pukki harmitteli.

Katseet pitää kuitenkin siirtää nopeasti jo seuraavaan koitokseen, kun vastaan asettuu tiistaina Montenegro.

- En ole koskaan pelannut heitä vastaan, enkä suoraan sanoen tiedä juuri mitään joukkueesta, mutta meillä taustat ovat varmasti tehneet paljon töitä vastustajan tarkkailemissa.

- Olen valmis avaukseen myös tiistaina. Tänään alkoi lopussa vähän jalka painaa, huomaa että alla on pitkä kausi, mutta tiistaina ilman muuta olen valmiina, Pukki sanoi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä