Suomen Cup: Kolmannen kierroksen Ruudun otteluäänestys huipentuu tänään

Tänään 1. huhtikuuta on viimeinen päivä vaikuttaa siihen, minkä yhden extraottelun Ruutu+ -palvelu näyttää Suomen Cupin yleisölle.

Suomen Cup -pokaali

6.4.2022 klo 13:56

Palloliitto ja Sanoma julkaisivat tiistaina 29. huhtikuuta kilpailun, jossa Suomen Cupin seuraajat saivat äänestää Ruutu+ -palvelussa näytettäväksi vielä yhden miesten Suomen Cupin kolmannen kierroksen ottelun. Äänestys lähti käyntiin vauhdikkaasti, ja vain kolmessa tunnissa yli tuhat kannattajaa ja seuraajaa oli käynyt antamassa äänensä haluamalleen ottelulle.

Äänestys on nyt edennyt loppusuoralle. Äänestyslomake sulkeutuu tänään perjantaina 1. huhtikuuta klo 23:59. Voittajaottelu julkaistaan lauantaina 2. huhtikuuta tarkistuslaskennan jälkeen.

Kokonaisuudessaan ääniä on tullut valtava määrä. 7000 äänen rajapyykki ylittyi viimeisen äänestyspäivän aamuna. Yksikään ottelu ei jäänyt ilman ääniä. Kärkikaksikko on kuitenkin erottautunut muusta joukosta hieman. Tällä hetkellä näyttää siltä, että Ruutu+ -palvelussa nähdään joko ottelu 244 LAUTP – SC Riverball tai 243 HaPK Edustus – FC LaPa.

Kärkikaksikko on ollut piikkipaikalla vuoron perään, mutta tällä hetkellä eniten ääniä on kerännyt LAUTP:n ja Riverballin välinen ottelu.

TOP 3 JUURI NYT:

244 LAUTP – SC Riverball: 1378 ääntä