Kilpailutoiminta

Seurojen ilmoittautuminen tekniikkakilpailujen järjestäjiksi auki

Teknisten pallonkäsittely- ja liiketaitojen kehittäminen ovat osa nuoren jalkapalloilijan kehityspolkua. Tekniikkakilpailut tarjoavat lapsille ja nuorille mahdollisuuden mitata taitojen kehittymistä vuosittain.

Palloliiton tekniikkakilpailujen ilmoittautuminen auki.

29.8.2022 klo. 14:49

Suomen Palloliiton pitkäaikainen tekniikkakilpailuperinne jatkuu viime kausien toimintamallin mukaisesti, eli alueellisia (aiemmin piirien järjestämiä) tekniikkakilpailuja ei järjestetä vaan seurat ilmoittautuvat viralliseksi seuratekniikkakilpailun järjestäjäksi.

Vuonna 2022 seuroilla on mahdollisuus järjestää yksi (1) virallinen tekniikkakilpailutapahtuma. Tämän lisäksi seurat voivat järjestää rajattomasti epävirallisia taitokilpailuja ja -tapahtumia. Pelaaja voi osallistua tai kilpailla ainoastaan yhdessä virallisessa seurataitokilpailussa.

Virallisia seurataitokilpailuja järjestetään marraskuulle asti 15.11.2022. Kannustamme seuroja ja seurayhteisöjä yhteistyöhön, jotta jokaisella pelaajalla on mahdollisuus päästä osallistumaan virallisiin seuratekniikkakilpailuihin. Vuoden 2022 valtakunnalliset tekniikkakilpailut järjestetään marraskuun lopussa tai joulukuun alussa. Paikka ja aika varmistuvat viikolla 36.

Ilmoittautuminen tämän linkin kautta >>

Palloliitto tarjoaa järjestäville seuroille ohjeistuksen sekä asiantuntijatuen seuratekniikkakilpailujen järjestelyyn.

Viralliset seuratekniikkakilpailujärjestäjät ja ajankohdat päivittyvät Palloliiton nettisivuille syyskuun aikana.

Tekniikkakilpailujen sivujen osoite ja lisää Palloliiton tekniikkakilpailuista: https://www.palloliitto.fi/kilpailut/palloliiton-tekniikkakilpailut

Artikkelit Palloliiton teknikkakilpailuista

Seuraa meitä