Seurojen ilmoittautuminen tekniikkakilpailujen järjestäjiksi auki

Teknisten pallonkäsittely- ja liiketaitojen kehittäminen ovat osa nuoren jalkapalloilijan kehityspolkua. Tekniikkakilpailut tarjoavat lapsille ja nuorille mahdollisuuden mitata taitojen kehittymistä vuosittain.

Kuvituskuva.

3.9.2023 klo 16:30

Suomen Palloliiton pitkäaikainen tekniikkakilpailuperinne jatkuu viime kausien toimintamallin mukaisesti, eli seurat ilmoittautuvat viralliseksi seuratekniikkakilpailun järjestäjäksi. Tälle vuodelle tekniikkakilpailulajeihin tulee pieni muutos. Pusku jää kokonaan pois eli joudumme myös päivittämään lopulliset kulta-, hopea- ja pronssimerkkirajat. Materiaalit päivittyvät tekniikkakilpailusivuille 8.9.2023 mennessä.

Vuonna 2023 seuroilla on mahdollisuus järjestää yksi (1) virallinen tekniikkakilpailutapahtuma. Tämän lisäksi seurat voivat järjestää rajattomasti epävirallisia taitokilpailuja ja -tapahtumia. Pelaaja voi osallistua tai kilpailla ainoastaan yhdessä virallisessa seurataitokilpailussa.

Virallisia seuratekniikkakilpailuja voi järjestää marraskuulle asti 12.11.2023. Kannustamme seuroja ja seurayhteisöjä yhteistyöhön, jotta jokaisella pelaajalla on mahdollisuus päästä osallistumaan virallisiin seuratekniikkakilpailuihin. Vuoden 2023 valtakunnalliset tekniikkakilpailut järjestetään Hämeenlinnassa, Säästöpankki-Areenalla 26.11.2023

Ilmoittautuminen tämän linkin kautta >>

Palloliitto tarjoaa järjestäville seuroille ohjeistuksen sekä asiantuntijatuen seuratekniikkakilpailujen järjestelyyn.

Viralliset seuratekniikkakilpailujärjestäjät ja ajankohdat päivittyvät Palloliiton nettisivuille syyskuun aikana.

Tekniikkakilpailujen sivujen osoite ja lisää Palloliiton tekniikkakilpailuista: https://www.palloliitto.fi/kilpailut/palloliiton-tekniikkakilpailut

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä