Seuraparlamentti valitsi puheenjohtajansa ja vahvisti tilinpäätöksen

Seuraparlamentin kevätkokous järjestettiin Kotkassa perjantaina 17.6.

Risto Niva ja Jaana Järvenpää.Kuva: Ⓒ SPL

17.6.2022 klo 18:22

Kokous käynnistyi Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahden sekä Kotkan kaupunginhallituksen puheenjohtaja Sami Virtasen tervehdyksillä. Samalla julkaistiin Palloliiton ja Kotkan kaupungin tuore kumppanuussopimus.

Seuraparlamentin puheenjohtaja Risto Niva (RoPS) ja varapuheenjohtaja Jaana Järvenpää (Apassit) valittiin jatkamaan tehtävissään myös seuraavan kaksivuotiskauden ajan.

Kokouksessa käytiin keskustelua Palloliiton tavoitteesta "osaava ja koulutettu valmentaja jokaiselle" sekä Palloliiton henkilöstöresurssien ja -kulujen kehittymisestä.

Seuraparlamentti vahvisti Palloliiton vuoden 2021 tilinpäätöksen sekä vuosikertomuksen. Seuraparlamentti päätti myös aktiivisen keskustelun ja äänestyksen jälkeen uudet liiton liittymismaksut sekä pelipassi- ja rekisteröintimaksut.

Lisäksi kokouksessa hyväksyttiin eettisten asioiden kurinpitoon liittyvät muutokset rangaistusmääräyksiin.

Tallenne kokouksesta Palloliiton Youtube-kanavalla >>