Seuraparlamentti kokoontuu viikonloppuna syyskokoukseensa

Seuraparlamentin sääntömääräinen syyskokous järjestetään Vantaalla perjantaina 18.11. ja lauantaina 19.11.

16.11.2022 klo 17:46

Perjantaina ohjelmassa on hallitusehdokkaiden tentti, Palloliiton toiminta- ja taloussuunnitelman esittely, hallitusvalinnat sekä muut sääntömääräiset asiat.

Lauantaina vuorossa on Seuraparlamentin seminaari, jonka teemana on ”Vastuullisuus ja vaikuttaminen”. Esitysten ja keskustelujen aiheina ovat suomalaisen jalkapallon ja futsalin vastuullisuusohjelma, olosuhteet ja ympäristö sekä vaikuttaminen. Seminaariosuus on kaikille avoin ja pääset seuraamaan sitä tämän linkin kautta >>

Perjantain kokousta voi seurata suorana Palloliiton Youtube-kanavalta >>

Pe 18.11.

13.00-14.00 Hallitusehdokkaiden tentti
14.00-19.00 Seuraparlamentti, osa 1

• Palloliiton toiminta- ja taloussuunnitelman 2023 vahvistaminen

• Valitaan kahdeksi vuodeksi kolme hallitusten jäsentä erovuoroisten tilalle

• Erovuoroiset jäsenet ovat Kaarlo Kankkunen, Ari Murtonen ja Joakim Strand

• Päätetään mahdollisista muutoksista rangaistusmääräyksiin sekä valitus-ja kurinpitovaliokunnan johtosääntöihin

• Valitaan yksi tilintarkastaja ja yksi varatilintarkastaja

• Valitaan kahdeksi vuodeksi valitusvaliokunnan ja kurinpitovaliokunnan puheenjohtajat, varapuheenjohtajat ja muut jäsenet vuoden 2023 alusta vuoden 2024 loppuun asti sekä alueiden kurinpitoelimet.

• Sisäisten tarkastajien raportti

La 19.11.

Seuraparlamenttiseminaari ”Vastuullisuus ja vaikuttaminen” | Pääset seuraamaan seminaaria tämän linkin kautta >>

9.30-9.45 Seminaariosuuden avaussanat (Timo Huttunen)