Palloliiton Lastenvalmentajaklubi on avattu - Tervetuloa!

Lastenvalmentajaklubi on valmentajien osaamisen kehittämisen asialla, jotta pelaajat voivat heittäytyä pelille.

Lastenvalmentajaklubin Facebook-ryhmä ja nettisivut nyt auki - Tervetuloa!

17.8.2022 klo 17:00

Palloliiton Lastenvalmentajaklubi tuottaa, kerää ja kokoaa ideoita lasten valmentajien tueksi.

Klubin nettisivuille kerätään sekä perustietoa lasten valmennuksen ydintaidoista, että harjoitteita, artikkeleja, videoita, blogeja, podcasteja ja muita materiaaleja. Niiden avulla lasten valmentaja voi kehittää itseään ja vahvistaa pelaajiensa harjoittelun laatua.

Lastenvalmentajaklubille on perustettu myös Facebook-ryhmä, jossa paitsi jaetaan tätä lasten valmentamisen tietotaitoa, myös käydään kehittävää keskustelua lasten valmentajien välillä. Keskustelua ryhmässä avaa ja puheenaiheita esiin nostaa Palloliiton lasten valmentajien kehittämisen projektitiimi.

Lastenvalmentajaklubiin tulee lisää sisältöä tasaisin väliajoin, eli se kasvaa ja kehittyy syksyn mittaan.

Tervetuloa mukaan, lasten valmentajat!