Palloliiton hallitus kokoontui maanantaina vuoden kolmanteen kokoukseensa.

Palloliiton hallitus toivoo riippumatonta selvitystä Olympiakomitean tilanteestaKuva: Kalevi Hämäläinen

11.4.2022 klo 22:39

Hallitus käsitteli kokouksessaan Olympiakomitean tilannetta. Palloliitto toivoo ulkoisen riippumattoman selvityksen tekemistä Olympiakomitean tilanteesta.

Hallitus päätti Opetus- ja kulttuuriministeriön futsalille myöntämän 196 000 euron covid-tuen jakoperusteista esityksen mukaan. Tuet maksetaan seuroille mahdollisimman pian.

Hallitus myönsi Tulevaisuuden tähdet​ - FIFA Women’s Development programme -tuen Kansallisen Liigan seuroille FC Hongalle, HJK:lle, Ilvekselle, KuPS:lle ja ONS:lle. FIFA on myöntänyt hankkeelle kahden vuoden rahoituksen. Seurakohtainen tukisumma on 9.000 € / vuosi. Tuki myönnettiin ensi vaiheessa vuodeksi.

Hallitus vahvisti seurojen edustajat ja seurojen äänimäärät Seurojen kokoukseen.

Lisäksi hallitus hyväksyi Fanimo Oy:n strategian 2025.