Palloliiton hallitus kokoontuu

Palloliiton hallitus kokoontuu maanantaina 11. huhtikuuta. Kokous on hallitukselle kalenterivuoden 2022 kolmas.

Palloliiton hallitus kokoontuu kalenterivuoden kolmanteen kokoukseenKuva: Tiina Pirilä

11.4.2022 klo 21:38

Hallitus käsittelee kokouksessaan Opetus- ja kulttuuriministeriön futsalille myöntämän 196 000 euron arvoisen covid-tuen jakamista.

Lisäksi hallitus keskustelee Olympiakomitean tilanteesta ja pohtii mahdollista Palloliiton linjausta asiaan.

Hallitus päättää Tulevaisuuden tähdet​ - FIFA Women’s Development programme -tuen saavista Kansallisen Liigan seuroista.

Hallitus valmistelee tulevaa Seurojen kokousta ja päättää Fanimo Oy strategiasta 2025.

Hallituksen päätöksistä tiedotetaan kokouksen jälkeen.