Nordic Football Conferencen ennakkotapahtuma Sport Meets Business järjestetään 10.5.

Toukokuisen Nordic Football Conferencen yhteydessä järjestetään Sport Meets Business -ennakkotapahtuma Jyväskylässä tiistaina 10. toukokuuta klo 10.30 - 15.

Kuvituskuva.

9.5.2022 klo 14:40

Ensimmäistä kertaa järjestettävä Sport Meets Business -tapahtuma kerää yhteen ihmisiä jalkapallon ja muun urheilun sekä bisneksen ympäriltä. Erityisesti terveys- ja hyvinvointialan yrityksille tapahtuma on hieno mahdollisuus tavata ihmisiä ja verkostoitua erilaisten urheilun sidosryhmien kanssa.

Tapahtuman järjestää Business Jyväskylä, ja sen kumppaneina ovat Jyväskylän yliopisto, JAMK ja Firstbeat.

Sport Meets Business -livetapahtuma on täynnä, mutta ilmaiseen striimiin on yhä mahdollista ilmoittautua. Ilmoittautuminen on auki 3. toukokuuta asti, ja kaikki tapahtumaan ilmoittautuneet pääsevät myös verkostoitumaan Howspace -tapahtuma-alustalla.

Sport Meets Business -tapahtuman teemoja ovat liikunta- ja urheiluliiketoiminnan vaikuttavuus ja vastuullisuus, joita kansainvälisestä näkökulmasta pohtii Juan Fuentes Fernandez, joka edustaa tapahtumassa La Ligaa. Palloliiton hallituksessakin vaikuttanut Tom Nevanpää avaa tapahtumassa SROI:ta paikallisyhteisön näkökulmasta. Liikunnan ja urheilun arvon mittaamista paneelikeskustelussa ruotivat tutkimuksellisesta näkökulmasta Mikko HuhtiniemiJohanna Ihalainen ja Aila Ahonen. Lisää puhujakiinnityksiä paljastetaan lähempänä tapahtumaa.

Ilmoittautuminen striimiin tapahtuu tästä linkistä. Mikäli mielii osallistua ainoastaan Sport Meets Business -tapahtumaan, osallistumistyypiksi valitaan ”Pre event only”.

Lisätietoja ja ohjelma >>

Etkö löytänyt etsimääsi?