Neljäs FIFAe Nations -karsintaviikko tarjoaa mahdollisuuksia

Suomen e-jalkapallomaajoukkueen lähtee uudistetulla kokoonpanolla metsästämään alemman divisioonan lohkovoittoa.

e-jalkapallo-uutiskansi

7.4.2022 klo 11:08

Suomen e-jalkapallomaajoukkueen uudistettu kokoonpano aloittaa FIFAe Nations Seriesin neljännen otteluviikon torstaina 7.4. kello 18:00 Slovakiaa vastaan. Valitettavasti tällä viikolla ei taistella pudotuspelipaikasta, kun tie vei toisen otteluviikon tapaan alempaan lohkoon. Paljon muuta mielenkiintoista seurattavaa on kuitenkin varmasti luvassa, kun Erno "egoapina" Parkkosen pelikavereiksi on nostettu Anton "Anzinho8" Korvenaho ja Jesper "jjesu3" Hietarinne.

Anton "Anzinho8" Korvenaho ja maajoukkuedebyytin tekevä Jesper "jjesu3" Hietarinne edustavat tämän vuoden e-jalkapallon Suomen Cupissa Salon Palloilijoita. Parivaljakko eteni 14.4. järjestettävään lopputurnaukseen, mutta ennen sitä tuli vielä kutsu maajoukkueeseen. Kysyimme millä mielellä Jesper lähtee kohti ensimmäisiä maajoukkueotteluitaan:

- Totta kai on hienoa päästä edustamaan Suomea ensi kertaa virallisissa peleissä! Tuttujen kavereiden kanssa kun pääsee pelaaman, niin innokkain mielin lähden mukaan. Ollaan tunnettu toisemme Antonin ja Ernon kanssa jo pitkään, joten pelit heidän kanssaan sujuu hyvin. Ernon kanssa esimerkiksi historiaa löytyy jo viimevuoden e-jalkapallon Suomen Cupista FC Hongan paidasta. Kaikki meistä pystyy pelaamaan toistensa kanssa, joten kolmen pelaajan kokoonpano on mielestäni ainoastaan positiivinen asia.

- Kovia ja tuttuja pelaajia tulee vastaan, mutta meillä on hyvät mahdollisuudet voittaa kuka tahansa. Odotuksena on laadukkaita matseja, mukavaa ajanvienttoa jätkien kanssa ja tietysti lohkovoitto! Varsinkin minulle ja Antonille on nyt tarjolla hyvä näytön paikka tulevaisuutta varten, joten lähdetään hakemaan mahdollisimman hyviä tuloksia, Jesper jatkaa.

Lähetyksen neljänneltä otteluviikolta näet suorana torstaina 17:45 alkaen SportsGamerin Twitch-kanavalta. Selostajina toimivat Arttu ”Olvari” Hämäläinen sekä Rasmus "Rapsu" Virtanen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä