Naisten futsalmaajoukkueelle komea voitto Ruotsia vastaan

Naisten futsalmaajoukkuee otti komean 4-1-voiton Ruotsista.

Naisten futsalmaajoukkueella oli aihetta tuuletuksiin

25.6.2022 klo 17:42

Juhannuksen paikalliskamppailussa Suomi kaatoi Ruotsin vakuuttavasti 4-1. Ruotsi aloitti ottelun vahvasti ja painoi ensimmäiset minuutit paineen pahasti Suomen päätyyn. Pelinrakentelu takkusi Ruotsalaisten jatkuvan paineen alla ja puolustaessa Suomi oli askeleen jäljessä jatkuvasti. Ruotsi rokottikin Suomea vastahyökkäyksellä 5 minuutin kohdalla, kun Suomi tarjosi Madeleine Stegiuksen kuljetukselle kunniakujan ja Rebecca Rolin viimeisteli pallon ohi Lilli Sandströmin. Suomi reagoi vaihtamalla hieman kokoonpanoja ja alkoi saada otetta pelistä takaisin. Kentälle tullut Sanna Rautio laukoi sivurajasta pallon maalille ja pienen kimmokkeen kautta se meni Ruotsin maaliin.

Tauon jälkeen kentälle tuli valmiimpi Suomi. Suomi otti johdon heti puoliajan alussa kun Anni-Elina Luotonen viimeisteli Netta Hannulan aloittaman vastahyökkäyksen maalin perille. Suomi rokotti uudestaan hetken päästä Sanna Raution kovalla laukauksella kulmasta. Toisella puoliajalla Suomen puolustus pystyi pitämään Ruotsalaiset poissa maalipaikoilta. Ruotsi nostikin viidennen kenttäpelaajan mukaan hyökkäyksiin saadakseen maalipaikkoja. Tämä ei kuitenkaan kannattanut vaan Netta Hannula viimeisteli loppulukemat 4-1 tyhjään maaliin.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä